Recenze (147)
Sebevražedný oddíl (2021)
Dobře ujeté, ale tak relativně normálně, celkem jsem se bavil. Fajn film na odreagování. Postavy si člověk hned oblíbí. Za mě příjemné překvapení.
Jižní Pacifik - Křehký ráj (2009) (epizoda)
Parádně natočená (jak jinak, BBC) smutná realita Pacifiku. Krutý rybolov, korálová školka (=PECKA) atd. Hned si ty rybičky z konzervy rozmyslím (... již dávno rozmyslel). Stojí za zhlédnutí.
Black Widow (2021)
Nevím, co na tom ostatní vidí. Není klasická marvelovka. Přišla mi taková amatérská. Znovu bych se na to nepodíval.
Nabarvené ptáče (2019)
Co čtvrthodina, to horší utrpnení hlavního hrdiny. Dlouho už jsem neviděl takto těžce stravitelnější kus. Bravůrně, byť velmi, velmi smutně až krutě, natočený osud mladého běžence. Kamera precizní. Každý den se takový kousek nevidí. Nevhodné pro slabší povahy.
Tiché místo (2018)
Seriálový konec, tak to ne.
Batman a Robin (1997)
Strašné? Viděno trhaně, přesto stačilo udělat si o tom jasný závěr.
Divoké historky (2014)
Pecka! Šílené historky, u některých až zamrazí, někdy otevřený konec, nutí k zamyšlení.
Dark (2017) (seriál)
TOTAL MIND-FU*K, jak by řekl klasik. Ale casting na výbornou, občas jde něco pobrat, nevím, proč se na to dál dívám, asi ze zvyku kvůli postavám, tajemna ...
Svět podle Daliborka (2017)
Nasmáli jsme, taky ale divili se až žasli, jak žijí a smýšlejí někteří naší spoluobčané, finální konfrontace celkem síla, autentické, nečekané.
Sebevražedný oddíl (2016)
Divně poslepované anti-heros puzzle, někdy dílky do sebe horkotěžko zapadají.