Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Animovaný
  • Dokumentární

Recenze (1 557)

plakát

Nebát se ničeho (2019) (studentský film) 

Přijde mi hodně smutný, že si mladý člověk takhle naivně představuje fungování YouTube.

plakát

Bábovky (2020) odpad!

"Jsi líná jak veš a ani tu bábovku se nechceš naučit". #dead

plakát

Tenet (2020) 

Samozřejmě pořád lepší než většina produkce Hollywoodu, ale v rámci Nolan filmů za mě nejslabší článek. Chápu, že postavy agentů jsou (snad) záměrně zaměnitelný, aby zapadly do prostředí, které je záměrně nudně sterilní, obyčejný a každodenní, když se tu ostatně zachraňuje naše denní nuda života. Ale mně tahle realisticko fantasmagorická variace na Bondovky nepřesvědčila konceptem, který je prostě perspektivně pretáčená VHS, úsměvně stereotypním padouchem (Jack Ryan reloaded), a už vůbec ne průhledností zápletky, která drtí špiónská a timetravel klišé se strojovou přesností a marně se snaží dodávat osobní emoce skrze obligátní rodinný motiv vazby na dítě. Poprvé mám pocit, že Nolan potřebuje dramaturga, anebo aspoň studiový dohled. Nebál bych se totiž mluvit o dosažení hranice nabubřelosti, která by už brzy mohla být směšná. Menší měřítko by Nolanovi prospělo.

plakát

The Rental (2020) 

Tohle už dneska prostě nestačí. A nestačilo by ani v časech Jasona X, který vám aspoň narval hlavu do tekutýho dusíku. Na Netflix to nešlo snad jen kvůli Francově touze mít debut kině.

plakát

Stánek s polibky 2 (2020) 

Teenage romantika s rozsahem filmu od Nolana, který chybí příběh, zato přebívají dementní postavy, které si 2 a čtvrt hodiny neustále lžou, nebo si něco zamlčují, ale je to ok, protože jsou to všechno zamilovaní idioti. WTF. Jednička byla slabá, ale tady už se nikdo ani nesnažil.

plakát

Zac Efron nohama na Zemi (2020) (TV seriál) 

Hrozně milý překvapení. Startuje to jako obligátní save the planet cestopis, ve kterým je taky koutek osobního zdraví a gastronomie. Od třetího dílu je ale mnohem osobnější díky Efronovým přiznáním z únavy Hollywoodem a posléze dojde i k osobní tragédii, která tomu dá dost razantní emocionální tečku.

plakát

Old Guard: Nesmrtelní (2020) 

Americkým recenzentům stačí, aby měl film ženskou režisérku festivalových filmů a už je z toho prý nej akční film Netflixu. A jelikož je režisérka afroameričanka, pak už tuplem. Nevěřte jim ani slovo. Osobně je mi fuk, jestli je režisér chlap, ženská nebo třeba růžovej slon, ale ty pokusy o artový zamyšlení nad útrapama nesmrtelnosti jsou v komiksovým filmu na Netflixu opravdu legrační. A dvojnásobně, když je zápletka o zlém vědci, co chce z nesmrtelných stáčet lék na cokoliv, film nemá žádnou vizuální identitu, slibovaná akce v něm skoro není (a je nezajímavá) a s výjimkou Charlize a Ejiofora jsou všechny postavy úplně plonkový. A docela mě to štve, protože fakt nevidím logiku v dělání tlačenky průměrným filmům, který neví čím chtějí být, jen proto, že má režisér vagínu a tmavou barvu kůže. Chci dobrý filmy od kohokoliv a tohle tlačení je akorát medvědí služba právě těm, kterým se snaží pomáhat.

plakát

Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020) 

Netflix filmy obecně stojí za velký kulový, ale tady to naštěstí neplatí. Ohromná pocta velkým snílkům a film o spolupráci, ztrátě sobectví a lehké líznutí satirou. Je to tak uvedoměle over the top, absurdní, přitom dokonale naplňující žánr a srdečný, že na konci nelze nepustit slzu.

plakát

Artemis Fowl (2020) 

Doyle se tradičně snaží dodat hudbou na velkoleposti a důležitosti, ale kde nic není, ani víla nebere. Příšerný casting ruku v ruce s unylým a zmatečným příběhem, který na ploše 90 minut nudí, protože nefunguje jediný vztah mezi postavami a nedaří se budovat napětí a zajímavý fikční svět. Podivuhodný fail, ve kterém Branagh potvrdil, že mu studiové zakázky mimo jeho teatrální teritorium opravdu moc nejdou.

plakát

Trojí hranice (2019) 

Čistej žánr, kterej má všechno. Geniální chlapáckej casting (Hunnam opět na jedničku), archetypalná zápletku, sympatický postavy, sobectví, chamtivost, morálku, napětí, libovou akci, fajn pointu a ještě jednou napětí. Normální masterclass v napínáku pro všechny ty kaskadérský kokoty za kamerou (zdravíme Vyproštění), co si příběh pletou s hezky nacvičenou jednozáběrovkou v potoku demence. Pozorně koukejte, debilové, jak se to má dělat a proč jste měli zůstat jen u tý choreografie.

Reklama

Reklama