Recenze (106)
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Pravdepodobne ma všetci ukameňujete, ale ja jednoducho nechápem, čo na tomto "veľdiele" všetci vidia. Nevadí mi menej inteligentný humor (dokonca ho častokrát priam uvítam) ale toto je prízemné, hlúpe, vulgárne a absolútne nevtipné. Občas mám pocit, že Dedičtví všetci tak žerú len preto, že je to "klasika". Skutočne nerozumiem tomuto humoru, mala som problém dopozerať to do konca, pretože mi počas celého filmu bolo vyslovene trapne... Jedna hviezda za schopnosť filmu takto zľudovatieť.
Rallye smrti (2008)
Autíčkááá. Asi mi stačí ozaj málo. Statham a automobilové naháňačky mi vždy zaručujú (aspoň akú takú) spokojnosť, no Death race bolo viac než uspokojivé. Skvelé scény a dokonca napätie, záporná pani a veeľa veľa autičok. U mňa na výbornú.
Frankie a Johnny (1991)
Mierne psychopatická (a mne vrcholne nesympatická) Pfeiffer a pomerne dosť nudných scén mi uberali na zážitku. Al to všetko ako vždy zachránil, no napriek tomu ma celý ten romantický príbeh trochu obišiel. Nemám pocit, že je to "ako zo života".... Keby niekto neustále hysterčil tak, ako slečna Michelle, asi len máloktorý chlap by bol ochotný dobiedzať ďalej.
Okno do dvora (1954)
Keď som šla do tohto filmu, vravela som, čo to už len môže byť, keď takmer 2 hodiny niekto sedí za oknom a sliedi susedov. A aha! Z akého mála sa dá spraviť tak napínavý a atmosferický thriller.. to vie asi len Pán Hitchcock.
Poslední polibek (2006)
Neviem, či som niekedy videla realistickejší "romanťák" . Všetko klape bez problémov, dvojica si žije pekný život. Až sa zrazu niekto objaví....
Šaráda (1963)
Milé, napínavé a nesmierne vtipné. Tak skvelé dialógy tak charizmatickej dvojice nemohli dopadnúť inak ako s päťhviezdovým koncom.