Recenze (106)
Opravdový život (2008)
Celkom škoda, lebo myslím, že námet a myšlienka neboli úplne zlé. Akurát , že sa to akosi nepodarilo pretaviť do niečoho, čo by ste zhltli. Veľmi mi vadilo množstvo dlhých scén, v ktorých sa nič nedialo, nikto nič nehovoril a videli sa mi vložené do deja úplne nasilu. Dalo sa z toho určite vyťažiť viac. Chýbal mi aj väčší priestor pre Charlize.
Nestanu se tvojí ženou (2007)
Nejedná sa o nič svetoborné, celé je to jedno obrovské klišé, ale treba povedať, že veľmi sympatické. A ten Paul... Mám pocit, že s každým ďalším filmom, v ktorom ho vidím, ho mám stále radšej. Je chrumkavý až hrôza a je to prototyp "hezouna", ktorých vskutku nemusím, no tento muž má dačo zvláštne očarujúce v sebe :) Takže pohodové tri hviezdy, vôbec sa nedivím ani vyšším hodnoteniam. Ak chcete vypnúť hlavu a chvíľu sa len tupo usmievať, tak hor sa do toho.
Stalo se jedné noci (1934)
Clarkova stopovacia scéna sa v momente zaradila medzi moje TOP filmové scény. Veľmi milé, nevtieravo vtipné a hlavne založené na skvelých výkonoch. Nevinnosť a nesmelosť medzi protagonistami bola očarujúca. Dnes už si veru medzi seba ľudia nedávajú deku, ktorú by mohli postupne zhadzovať.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Možno nemám súdnosť a možno to bolo naozaj dokonalé. No ja som užasnutá! (Ok, asi až na dve scény, ktoré boli skutočne príliš pritiahnuté za vlasy. Ale všetko odpúšťam..)
Kurýr 2 (2005)
Statham chytí striekačky, putá a čokoľvek čo letí vzduchom. Stačí mu len natiahnuť ruku, ani okom nemusí mihnúť. Akcia úplne absurdná (miestami až smiešne stupídna), dej totálne mizerný. A prečo tá chudá slečna chodila celý čas v spodnom prádle? (verím, že muži by mi vedeli aspoň na túto otázku odpovedať). Silno rozmýšlam aký bol význam tohto filmu... Snáď na to prídem
Jak je důležité míti Filipa (2002)
"Pravda není zrovna to, co se říká hezké a sladké jemné dívce. Máš podivné představy jak jednat se ženou". Film plný skvelého anglického humoru a neskutočných hlášok, ktoré ma bavili od začiatku až do konca. K tomu jemne plynúci nevtieravý dej a sympatické postavičky, ktorým musíte fandiť. Filmom som preplávala s úsmevom a zostal po ňom nevídane príjemný pocit. Takmer za 5* .
Začátky (2010)
Popravde, veľmi ma to nezobralo. Teda, skoro vôbec. Celý film mi prišiel strašne natiahnutý a v podstate sa celý čas nič nedeje. Ukážka zo života samotára neschopného mať vzťah, na ktorého dolieha nevydarené manželstvo jeho rodičov. Jedno sa však musí nechať, Ewanovi a Melanie to spolu skutočne pristane.
Šťastný Nový rok (2011)
Od tohto filmu bolo asi ťažké niečo očakávať a tak to aj dopadlo. Obsadenie je teda nevídané, no holt tam to končí. Neviem sa povzniesť nad všetky tie klišoidné scény a "zápletky". Toho klišé bolo totiž viac než som schopná ( a ochotná) vstrebať
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Ako malá som toto žrala ako divá, dokonca som sa skutočne niektorých príbehov bála :) Dnes je to skôr nostalgia, ale stále to má niečo do seba!
Trhliny (2009)
Prostredie nádherne, Eva ešte krajšia, ale bohužial nestačilo to. Scenár poslabší a predvídateľný. Evička to na tie dve hviezdy svojím herectvom vytiahla. Hoc ani tá malá nesympaťáčka nebola márna