Recenze (364)
Ubal a zmiz (2021)
V rámci toho, co se v česku tvoří za filmy, je tohle rozhodně jasná pětihvězdičkovka. Pokud to srovnám s jakýmkoli českým filmem (nedokumentárním či nezaloženým na skutečných událostech a postavách), tak je tenhle převyšuje naprosto ve všem. Kamera je skvělá a nelowcost televizní, herci to trapně nepřehrávaj, dialogy nejsou mimo, není zde hluchý místo. Nečekala bych, že se povede natočit českej film ve stylu G. Ritchieho, kterej bude mít spád, vtipné dialogy a postavy... A hlavně, hlavně ten soundtrack! Skvělá hudba, která filmem provází. Velikej BIG UP českýmu filmu!
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Asi jedno z nejlepších anime, jaké jsem viděla. A zaslouží si to speciální hvězdu za dokonalý soundtrack po celou dobu.
Halloween zabíjí (2021)
Nebylo to vůbec tak hrozné, jak jsem čekala. Není to nic extra a ani od toho nic extra nečekejte. Ale je "milé" vidět, jak se městečko po tolika letech rozhodlo samo vypořádat s Michaelem.
Mindhorn (2016)
Cokoli, kde hraje Julian Barratt je tak trochu Mighty Boosh. A tohle obzvlášť, komedie, která nebude pro každého, ale rozhodně stojí za to.
Máme jasno - Hurikány (2021) (epizoda)
No... Čekala jsem díl série o hurikánech, ne další z milionu dílů o "social injustice" a rasismu. Škoda teda, že se zde nic o hurikánech nedozvíte.
Dave Chappelle: Konečná (2021) (pořad)
Skvělý, opravdu skvělý. A v závěru vlastně strašně smutný. Pokud chce někdo Dava na základě téhle show zrušit, evidentně ji neposlouchal a nemá ani půl funkčního mozku, který by si dokázal spojovat věci do souvislostí.
Underworld (2003)
Jako by Matrix měl dítě s Bladem.
Ninja Assassin (2009)
Cením ty supr gore scény hned od první minuty.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Mohlo to být daleko lepší a nadupanější, kdyby stopáž dílu byla 30 minut. Zbytečně moc omáčky kolem hlavního děje.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Něco mezi Raubířem Ralfem a Lego příběhem s Ryaenem Raynoldsem v hlavní roli.