Recenze (6 948)
Táta nebo milenec (1991)
Příjemná letní komedie s perfektním Depardieuem a kouzelnou Marií Gillain.
Strážní andělé (1995)
Taková francouzská crazy komedie, kde jsem se i přes určité prostoje a opakování hodně nasmál a navíc vidět Evu Herzigovou nahoře bez jak se skrývá s Clavierem ve skříni u mne povzbudil pocit vlastenectví víc než bronzová medajle z MS v hokeji.
Můj táta hrdina (1994)
To je snad jediný remake, kde použili pro titulní roli stejného herce.... to je v Americe takovej drahej dabing? Jinak komedie celkem fajn, ale originál je originál.
Otec a otec (1983)
Lehce nadprůměrná francouzská komedie se skvělým obsazením.
Návrat velkého blondýna (1974)
Poetika prvního filmu je úplně pošlapaná a zabloudilo to do ještě větší absurdní komedie.
Dvojče (1984)
Komedie, kde jsem si zapamatoval ten parádní bejvák s bazénem a ty dvě sexy dvojčata.
Všechno uvidíme (1976)
Pierre ve francouzské komedii, kde se dokonce řeší zákulisí porna. Na svou dobu hodně nekonvenční.
Velký blondýn s černou botou (1972)
Originální špionážní komedie.
Den otců (1997)
Pokud znáte původní francouzský film Otec a otec, tak vám tenhle remake přijde hloupý. Pokud neznáte, přijde vám to jako podprůměrná komedie... která je taky hloupá.
Expres foto (2002)
Komik R. Williams v nezvyklé roli psychopata, který zachraňuje manželství ženy z fotek. Film obsahuje jednu nahou scénu, která je dramatická tím, že tam Williams drží pistoli.