Poslední recenze (6)
MOST! (2019) (seriál)
Je vidět,že naše filmotéka je na úplném dně a to je řečeno slušně.Každý rádoby ,,režisér" chce natočit film.Už jsem si zvykl,že české výtvory jsou na nízké úrovni,ale dělat si kariéru na takových tématech,jako je Most,ubohé.Nestačí,že tihle občané nám ničí domy,které pak z našich daní musíme zbourat.Parazitují na sociálním systému.Jestli chtějí něco točit o takových lidech,tak ať točí pravdu,jak žijí a ne ještě dělat s této skupiny lidí ,,seriálové hvězdy,,za mně ,,odpad,,.
Havaj 5-0 (2010) (seriál)
Pohodový seriál ,doporučuji 9/10
Skyfall (2012)
Kvalitní film.Ale ne jako Bondovka.Nemohl jsem se zbavit dojmu,že režisér vařil polívku jen z vody. Craig na mně působil unaveným dojmem a aby se zbavili "M",tak namíchali podivný scénář jako "vzpomínku na něco co "bondovce"minimálně nesluší.Akce se skoro vytratila.Záporák, no horší už nemohl být.Pokud to tak půjde dál,tak za pár let to už nebude James Bond ,ale film pro pamětníky.To je jen můj názor,pro ostatní ,kteří mají rádi změny tohoto typu přidáme hvězdičku.60%