Recenze (180)
Akira (1988)
Jednu hvězdu za animaci, průjezdy městem (když ještě stálo), jeden dobrej fórek a animovaný kozy. Zbytek byl nepochopitelnej trash. Duální vybombení a dostupné LSD zanechalo v psychice žaponců nesmazatelnou stopu.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Ježišikriste. Stačil mi náraz Entrprejc do planety v sestupné orbitální rychlosti, která musela čítat slušných 5km/s. Přesto dopadla naprosto epicky a ještě pokosila lesík. A vypalování rány Spookovi to dovršilo... chápu, že to je blockbuster pro debily, ale i tady by mohli zachovat alespoň zdání fyzikálních zákonů a traumacare. Přeju Spookovi příjemné krvácení z jater do břišní dutiny...
Mezi zdmi (2008)
Ahá, takže takhle funguje ta, žabožrouty obvykle tak obhajovaná integrace do společnosti. No, máme se co učit.
Nespoutaný Django (2012)
Waltz za 5, DiCaprio za 5. Zbytek byli jen negři.
Bůh masakru (2011)
It made me wanna run out and buy a Ku Klux Klan poster.
Ztracené město (2005)
Za životní dílo se nic jinýho než plná palba nedává. García nepřekonatelnej, z Inés Sastre bych měl celou dobu ruku v trenkách, kdyby to nebyla taková dáma a Bill Murray je génius, kterej se tu rozhodl příliš nezastiňovat hlavní charakter.
Deadpool (2016)
Laugh story podle mého gusta. Jen tak dál. Možná se jednou dopracujeme i k tomu Lobovi... s přístupností od 96 let. Od 94 s doprovodem rodičů.
Žár těla (1981)
Nedivím se mu, zmrdal bych jí jak fenu a ve volných chvílích si leštil kavalec v cele 128b.
Chyťte Cartera (1971)
Pecka.
Interstellar (2014)
Na zdejším, nebo jakémkoli jiném hodnocení absolutně nesejde. Buď se v tom někdo najde, nebo ne a žádný procenta, názory a kecy kolem to nemůžou změnit. Film, který se nedá hodnotit, protože vůbec nezáleží na tom, že je to film. Já v tom našel mimo jiné pár momentů, které mi odhalily, jak daleko může člověk ve své kreativitě zajít. Asi jediný film, který se emocionálně a rozsahově blíží Hyperionu.