Recenze (358)
Němá tajemství (2023)
Jako já dávám českýmu filmu šanci tak jednou do roka a nikdy ne komedii. Tohle byla trefa do černýho, absolutně mi to sedlo do nálady a sedlo si to všechno pěkně pohromadě. Vykreslenej děj, ticho protkaný jemnou hudbou, naprosto poetický záběry a herecký výkon Martina to podtrhl. Psychologický filmy jsou moje srdcovka a tohle bylo fakt dost povedený. Líbilo a doporučuju!
Cruella (2021)
Co tohle bylo? Uff.. Ema Stone naprosta špička, miluju její roli, kostýmy a všechnu tu výstřední módu, seděla jsem přikovaná u obrazovky jak nikdy. Cruella v trochu jinym světle než na mě působila v dětství u Glenn Cloose. Mě to bavilo a rozhodně jako bývalá maskérka v divadle jsem si tohle užila s zářivým úsměvem!
Lupin - Série 1 (2021) (série)
Naprosto úžasnej Omar, kterýho fakt můžu a v kombinaci s nádhernou srdcovou Paříží a dějem inspirovaným knihou mě bavil od první minuty. Doporučuji!// Top skladba od Cascadeur - Meaning
Chlast (2020)
Mads je srdcovka a severské filmy mě prostě nikdy nezklamou. Chlast byl o chlastu přesně v takový míře jak jsem chtěla, všechno to bylo silný a zapadlo do mojí duše. Životní příběh Martina se tak nějak dotýká toho mého a mě to neskutečně sedlo a jeho taneční scéna byla topovka. Líbilo moc a připíjím na nás všechny :-)
Otec (2020)
Komorní příběh o pár hercích, který vás jednoznačně rozseká. Anthony byl úžasný, věřila jsem mu každé slovo i slzu a velmi se mě tento snímek dotknul. Pár slz jsem pro tebe uronila Antohny. Doporučuji
Šarlatán (2020)
U Agnieszky nikdy nešlápnu vedle je to jistota skvělé režie, a když k tomu připadám Trojana je to bomba. Absolutní vžití do role, žádný sek ani trapný místo, tohle u českých filmů vidím teď tak málo! Bylo mi ctit film vidět, užít si kouzlo Mikolaška od začátku do konce. Doporučuji!
Joker (2019)
Chachá snad poprvý mi v kině nevadilo, že nějakej dement bliká mobilem a hlasitě žere nachos, protože výkon Joaqina byl naprosto strhující. Taneček na schodech a celá ta show po tomhle mě absolutně sejmula a já bych to prostě pozabíjela taky:-). Doteď jsem myslela, že Ledgera nikdo nepřekoná, ale teď jsou vyrovnání a můžu jen doporučit. Nenechte se zmást pomalým začátkem a protivným smíchem ono totiž tohle celé vás dovede do senzačně šílenýho konce kdy by to bez toho začátku nestálo zato.
Ticho před bouří (2019)
Ale jo děj fakt pokulhává, není to nic extra skvělého, jenže!!! Matt je moje láska žejo a já si ho užila od začátku dokonce, mám přesně napočítané záběry kde je nahatej a ač je film celkem o ničem, tak už kvůli němu to stojí za to, nehledě na to slunce, moře, loďky a rybičky. Amen.
Výjimeční (2019)
Úžasné.. Citlivý snímek o tom, jaké to je být prostě jen lidský. Dej ztracenému případu domov, dej naději a ono to půjde. Silný zážitek, včetně hudby a Vincenta, co nikdy nezklame.
Zraněná srdce (2019)
Pro mě nejvíc emočně nabitej film za letošní rok. Moje mateřský srdce se otřáslo, brečela jsem jako prase a nikdy to nechci vidět znova.