Recenze (165)
Ponorka (1981)
Ty vole, to mi nikdo neuvěří. Já tam byl s nima!
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Jednička 90%, dvojka 60%, trojka 100%.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Toy Story ze všech Toy Story nejtoystoryovatější. Jednička 90%, dvojka 60%, trojka 100%.
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Větší a bombastičtější neznamená nutně lepší. Jednička působila ucelenějším dojmem, tohle je místy skvělé, ale místy taktéž nudné. Nechybí pitvoření a velká porce infantilního humoru. Shrnutí? Horší než jednička, ale pořád dobrý. Jednička 90%, dvojka 60%, trojka 100%.
Rašómon (1950)
Vyprávění uvnitř vyprávění a pár úhlů pohledu okořeněných trochou těch mouder. Pomalý tempo, komorní příběh, trocha té nudy, avšak celkově je to dobrej film, Kurosawa umí.
Podfu(c)k (2000)
83. nejlepší film? Rozhodně ne. Slátanina dělaná na efekt. Tři prdele postav s "cool" přezdívkama, smutně rychlej střih, klouzání příběhu po povrchu a humor, kterej byl vtipnej pouze na papíře. Jinými slovy, nuda k uzouf.. posrání.
Vysvobození (1972)
Napínavej film, není-liž pravda? Dobrodružná výprava do zapadlejch lesů za účelem sjetí řeky, kterou brzo zatopí přehrada. Vše se ale komplikuje kvůli ne zrovna přátelským místním obyvatelům. Čekal jsem teda vostřejší nálož, ale i tak kvalitní žánrová podívaná.
Kid (1921)
Prvoplánovaně srdceryvné a lehce naivní film, není-liž pravda? Na Moderní dobu nebo Světla velkoměsta se rozhodně nechytá, avšak své kvality má. Trošku. Poslední třetina se však trochu zadrhává a nyní, když už je po všem a film rezonuje v mé neuronové síti, uděluji mu průměrnej průměr. Najedl jsem se, ale nepochutnal jsem si.
V jako Vendeta (2005)
Skvělej kousek, kterej šel natočit mnohem, MNOHEM líp.
Zpívání v dešti (1952)
Posel dobré nálady, není-liž pravda? Muzikál, ve kterym zpěv a tanec neni těžko stravitelnej kýč, ale skvělá podívaná. Slušná lovestorka a komediální prvky, co víc si přát?