Recenze (920)
Wonder Woman (2017)
Po dlouhé době akční tetelení ;-)
I dva jsou rodina (2016)
Opět výborný Omar Sy musel balancovat ve scénáři na hraně patosu (často musel jít až za hranu). Nakonec 4* za vydařený závěr.
John Wick 2 (2017)
Wickovo-Reeveso honění ega, jak je Johny nejdrsnější z nejdrsnějších mu nežeru. Chuck Norris je jenom jeden!
La La Land (2016)
Ničím nenadchne, ničím neurazí.....
Doktor Strange (2016)
Vypadá to, jakoby každá filmová hvězda musela mít svou komiksovou postavu. Cumberbatch je samozřejmě vynikající, ale na takovou pseudomystickou slátaninu je ho škoda.
Ip Man 3 (2015)
Oproti minulým dílům nulový posun jinak výborného Donnieho.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Americká nuda senilního režiséra. Postavte Eastwooda raději do prérie, dejte mu kolt a koně.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Takový lepší "seriálový" díl.
Než jsem tě poznala (2016)
Krémově sladké. Taková americká Rosamunda Pilcherová. Čtyři hvězdy, ale mám pistoli u hlavy, jinak by to bylo za tři.
Captain America: Občanská válka (2016)
Nebýt rozvrkočené postavy Spidermana, tak mě to hrdinské hašteření asi utluče svou těžkopádností. 3,5*