Recenze (1 112)
Vyléčení (2017)
Chvalabohu to není pokračovanie TWD, z ktorého je mi už na grc. Bod dole za Ellen Page, ktorá v skutočnosti radšej líže female bobrov a mocno sa tu hrá na vzornú mamču.
V pasti času (2018)
Kam sa podela klasická obyčajná nekomplikovaná, ale hlavne záživná a zábavná fantasy? Tuto ju rozhodne nehľadajte!
Solo: Star Wars Story (2018)
Najhorší film so SW univerza (epizódy I,II,III sú oproti tomuto lahôdkou a to už je čo povedať).
Oni 2: Noční kořist (2018)
Už to síce nie je taký thrill ako v jednotke (hlavne kvôli pobehovaniu po trailer parku), ale stále na slušnej úrovni. Fanúšikovia žánru a 80☼ vypekačiek sklamaní nebudú.
451 stupňů Fahrenheita (2018) (TV film)
Toto treba spáliť a prosím nehasiť. Truffaut je sto a jedno! Negerská korektnosť vo filme dotiahnutá do trapnej krajnosti... (už do toho pustiť len nejaký FuckMother song) pri tom pálení tuším ten neger začne aj rapovať, pritom v originále je Montag zrkadlom blonďavej modrookej árijskej rasy. Tento román, ktorý fungoval v 60rokoch (film-remake) je v dnešnej dobe proste nereálny, čo si tvorcovia absolútne neuvedomili, a stavili len na lacnú pc-animáciu. Vlastne oni sa nemali ani od čoho odraziť - v dnešnej internetovej dobe máte z toho všetkého pálenia kníh nulový pocit! Film patrí bez debaty do odpadu.
Cargo (2017)
Kto sa už prejedol otravného Walking Dead, toto je ideálny kandidát (s komornejším obsahom). Martin Freeman svojim chovaním niekedy pripomína Mrs. Beana, a to už je čo povedať do thrillerového žánru... !
Pomsta (2017)
Kto chce vidieť nového Tarkovského nech ide o dom ďalej. Krvi sa tu minulo viac než v Braindead.
Déšť (2018) (seriál)
Pozreté komplet. Spravil by som lepšie, keby som 8 hodín mokol v daždi.
Noční hra (2018)
Od tvorcov Horrible Bosses som čakal lepšiu zábavu. Toto je na hranici trapnosti (scénka v bare).
24 hodin života (2017)
Ale áno, prečo nie. Potešil R-Rating. Poctivý béčkový akčňák.