Recenze (436)
Dějiny násilí (2005)
Nečekaně zajímavý film s opravdu hodně dobrou zápletkou a překvapivým koncem. Dějiny násilí se mi moc líbily a je to jeden z mála filmů, který mi zůstal v paměti hodně dlouho po shlédnutí a pro mě jeden nejlepší Viggův film.
Rocky Balboa (2006)
Byl jsem hodně překvapen, když jsem se dozvěděl, že se bude točit novej díl Rockyho. Moc jsem si od toho nesliboval, ovšem o to víc jsem byl pěkvapenej po jeho shlédnutí. Sylvester Stallone mě opět přesvědčil, že prostě umí. Příběh sám o sobě je velice jednoduchý, průměrný a těží hlavně ze Stallonova hereckého výkonu. Co mě naprosto dostalo na tomhle filmu je perfektně natočený závěrečný souboj. Moc se mi líbila práce kamerou, která vždy po skončení kola zabrala obličej boxera a během souboje docházelo také k tvz. k černobílému přechodu obrazu. Souboj mě naprosto připoutal do křesla a nemoh sem dělat nic než si jen užívat tyhle zápasový orgie. A co říci závěrem? Během filmu sem nepotřeboval vědět, kdy film skončí a nekoukal sem každých pět minut nervózně na hodinky jako u většiny filmů. Doslova každou minutu sem si moc užíval. Rocky se tedy podle mě moc povedl a už se nemůžu dočkat Ramba.
Noc v muzeu (2006)
Jednoznačně oddechová komedie. Celý film je založen na velmi dobrém hereckém výkonu Bena Stillera, kterému úspěšně sekunduje také Robin Williams. Jde o nenáročnou komedii pro celou rodinu. Já osobně bych jí dal 70%. Takže určitě doporučuji.
Xena (1995) (seriál)
Klasika mého dětství na kterou už bych se sice dnes nedíval ale z nostalgie si Xena 3 hvězdičky zaslouží.
Planeta opic (2001)
Snad jediný film, který se Timu Burtonovi nepovedl a kazí jinak jeho excelentní filmový repertoár.
Misery nechce zemřít (1990)
Jedna z nejlepších Kingových adaptací a asi nejlepší film s Kathy Bates a Jamesem Caanem.
Skandální odhalení (1994)
Nadprůměrný film s legendární sváděcí scénou v podání Demi Moore a Michaela Douglase. Ta asi nejvíc po tomto filmu utkví v paměti ale i zbytek filmu je velmi dobrý a nemohu říct, že bych se u něj nudil. Takže když sečtu lehce nadprůměrný snímek spolu s krásou Demi Moore, která opravdu v 90 letech patřila mezi největší hollywoodské sexbomby vyjdou mi z toho 4 hvězdičky. 75%
Veselé Velikonoce (1984)
Pro mě jedna z nejlepších Belmondových komedií s překrásnou Sophie Marceau.
Vesnice (2004)
Tohle snad ani Shyamalan nemyslel vážně. Proč se mám 108 minut dívat na bandu ujetejch magorů, který se bojej vyjít z lesa :-)))) Viz komentář KevSpy s kterým se plně ztotožňuju.
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Dvě hvězdičky a to hlavně za Angelinu.