Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Komedie
  • Horor
  • Krimi

Recenze (3 655)

plakát

Pád domu Usherů - Černý kocour (2023) (epizoda) 

Jako fakt zkoušel otisky a rozpoznání obličeje? Nemluvě o tom, že se zavřenýma očima nefunguje ani, když nemáte xischt na kaši… (si to doma vyzkoušejte). Tak samozřejmě, že musel proběhnout homo-sex (napříč barevným spektrem, ať máme tabulkově odškrtnuto na více frontách). Děj se plácá kupředu neskutečně nezáživně a jediné co (řekněme tradičně) stojí ta to, je myšlenka s kočkou a Thorovým kladivem.

plakát

Pád domu Usherů - Vražda v ulici Morgue (2023) (epizoda) 

16 minut, 16 sekund a už mi to zase pije krev. Postava jménem Pamela Clemm, podle řidičáku narozena 19.1.1983. Rozhodně na 40 nevypadala ani omylem (díky maskérně minimálně 60). Nemluvě o tom, že stejná herečka obsluhovala za barem někdy v roce 76 (kde vypadala na 50). Minule měla masku na “acid party”. A pak je zase najednou v roli sekuriťáka (už jen to že je noční hlídač 50 létá ženská je LOL), pak zase jako eskort… WTF? Místo toho, aby se scénář snažil vysvětlit tohle pozadí, soustředí se na hromady keců protivných postav (v každém záběru pečlivě vyvážené). Tedy krom heterosexuálních bělochů. Ti tam být nesmí. Opět hvězda jen za posledních cca 5 minut.

plakát

Pád domu Usherů - Maska červené smrti (2023) (epizoda) 

Užvaněné a stupidně tabulkové (i na trans už došlo). A samotná existence postavy co nestárne, mě v té žumpě povinného balastu a absencí nějaké linky spíš uráží (než aby budila zvědavost). Jednu hvězdičku za vizuálně vtipný i když naprosto průhledný “zvrat” se sprinklery (kdo to nevěděl od první chvíle měl by si začít říkat “ono/to”).

plakát

Vražda na samém konci světa (2023) (seriál) 

v době agresivní woke politiky jsem se naučil posuzovat knihu podle obalu. A pokud název říká "jsem vykrádačská Aghaty Christie" a plakátek zase "put a chick in it and make it lame and gay", režie a scénář ženská… kamera, ženská… bylo mi jasno že opět forma zvítězila nad obsahem. A nespletl jsem se. Po 40ti minutách se nudím… ale hlavně, že máme pečlivě diverzní osazenstvo letadla, ženu co se procházela po měsíci (?!), ženu co je vždy ta nejchytřejší v místnosti (ale vzorek DNA odevzdá dobrovolně a měření teploty považuje za “lékařské vyšetření”), ženu super-hackerku, ženu (giga-zazobanou) co v Číně buduje “chytrá města”, ženu co je průkopnicí šifrování v Íránu (!?)… uf. Ukázková feministická agitka, kde groteskní idiocie doslova křičí pravidelně co pár minut. A už jsem zmínil nesympatickou hlavní postavu? Když se nadnést nad zmíněnou nechutností, máme tu idiocii s vyprávěním dvou příběhů (které fungují nezávisle a vzájemně se “nepotřebují”). Zbytečné a otravné.

plakát

Vražda na samém konci světa - Kapitola 7: Ústup (2023) (epizoda) 

Nutno uznat, že pointa byla originální (i když “otevřené dveře bez člověka” byly úplně jasné už před několika epizodami, jen jsem netušil proč). Dost LOL byla scéna v serverovně. Dlouhé záběry na tváře hodinek kochající se svou inteligencí… Samozřejmě neohrožené ženy rules :D. Pozn.: jakto že mu fungovalo “sluneční udělátko” i když je hotel zasněžený až po střechu?

plakát

Vražda na samém konci světa - Svědkem zločinu (2023) (epizoda) odpad!

Tak nejdříve si vyslechneme chudinku týranou ženu a pak druhá (nepochopená) je nechána chuděra sama… jedna srdceryvnější scéna než druhá. Ale hlavně, že omatlal knihu a hovno z toho. Naprosto zbytečná epizoda. Přemýšlím, v čem je Brit Marling nejhorší… jako režisérka, scénáristka nebo herečka.

plakát

Těla (2023) (seriál) 

1890-1941-2023-2053. Ne to není číslo kreditky Reeda Hastingse. To jsou roky, ve kterých se odehrávají 4 souběžně běžící dějově linie. Zní to někomu šáhle? Ani zdaleka ale není jako obludně groteskní tabulková představa Netfixového světa (v tomto případě Londýna). Žena-tmavá-muslim (3v1), žena-postižená-židovka (3v1), muž-gay-křesťan-zrzek (víc zvráceně už to nešlo) a konečně, muž-žid a protože je hetero běloch musí být za odměnu zkorumpovaný a děvkař. Přitom většina je tam zcela zbytečná až komická (1890 asi nejvíc). Nejméně groteskně působí 2053 a 1941. Tam to do děje i přirozeně zapadá. Co ale nezapadá vůbec je celkové rozuzlení. Řekněme 1/2 seriálu to vypadá super. Pak ale vyplavou díry jako vrata a scénár je nezalepí. Jedna nezalepená díra za všechny… proč zrovna ty 4 roky a ne jiné? Více u jednotlivých epizod.

plakát

Těla - Věz, že jsi milován (2023) (epizoda) 

Sorry, ale ne. Chápu, že byla snaha tomu dopřát happy-end, ale to by musela padnout 4 zásadní vysvětlení. 1) jak to že “mrtvola” cestovala do 4 období. 2) proč právě ty 4 období a ne jiná 3) co dělala ropucha v tom taxíku, když cestování neexistuje 4) když se cestuje vždy - a + co se dělo v těch “plus” letech. Takže za mě buď scénáristicky fail jako prase, nebo zase berlička na druhou řadu. Tak jako tak závěr žumpa.

plakát

Těla - Chyťte si mě (2023) (epizoda) 

Se bavím. Seriál si najednou uvědomil, že je něco špatně a najednou posílá klíčovou postavu do roku 1889 (ne 1890). I tak udělali soudruzi v NDR chybu a haprují stále dva roky (viz rozbor minule). A tím to nekončí. Proč je jeden ve 4 časech druzí ne. Dál… ji jako nenapadlo kde bude dobíjet adaptér? Seriál se začíná sám v sobě topit. Paradoxně linka 1980 je nyní nejlepší a začínám klíčové postavě fandit.