Recenze (555)
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Jeden z najslabších X menov. Obľúbených mutantov čoraz viac ubúda. Príbeh oničom, vlastne ani niet komu alebo čomu fandiť...
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Zatiaľ pravdepodobne najlepší Spiderman movie. Dám 4*, ale iba preto, že ešte vidím drobné rezervy. 89%
Yesterday (2019)
Píšem to nerád, ale asi sklamanie. Čakal som viac / možno aj po skvelych hudobnych filmoch BR a Rocketman/. Taký feel good movie s množstvom dobrej hudby a namiesto toho sa to nejak zmenilo na feel bad movie. Dosť mi vadilo, že v podstate skoro žiadna pieseň nezaznela cela, len stale nejake utrzky, asi aby ich tam napchali čo najviac. Chemia medzi ustrednou dvojicou nikde. SPOILER Zlaty klinec asi malo byt stretnutie s Lennonom, no posobilo to skor cudne a smutne. Ovela viac by ma potesilo keby sa v zavere zjavili zijuci clenovia kapely... 65%
Sexuální výchova - Epizoda 5 (2019) (epizoda)
zatiaľ najlepší diel
Rocketman (2019)
Nemozem si pomoct po par dnoch to vo mne dozrelo a musim dat 5*. Asi najlepsi muzikál aký som videl.91% PS: strasne ma potesil ten Billy Eliot easter egg.
Jízlivě tvůj - Anniversary (2013) (epizoda)
Judi Dench ! :)
Jízlivě tvůj - Wedding (2015) (epizoda)
Tá posledná scéna ma rozsekala na triesky. 100%
Avengers: Endgame (2019)
Strašne rad by som dal 5 ale toho Thora neviem odpustit. Možno casom to omilostim...
Arctic: Ledové peklo (2018)
Ak niekedy padnem s lietadlom v Arktide, dufam, ze ma najde nejaky typek ako Mads :) Holka nemusela ani prdnut, full service :) 80 %
Cobra Kai - Koukni doprava (2019) (epizoda)
Show must go on !