Recenze (919)
Vladimír Menšík nonstop (2005) (pořad)
Naprosto zmatený sestřih scének s Menšíkem, ve kterém mě ty písničky vyloženě sraly.
Definice lásky (2012) (TV film)
Sterilní televizní nuda - nebýt tam přeražený pazoury Báry Polákový, tak je to vlastně vo hovnu....
Láska je láska (2012)
Takové neslané nemastné, navíc ten kluk ani moc romsky nevypadal. Jó, kdyby ho hrál Godla a přesvědčil ji, že je mladý vysoký štíhlý blonďák, to by bylo jiný kafe.
Kolja (1996)
Na můj vkus příliš vykalkulované.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Všerežimní režisér tentokrát natočil výborný film. Šmeral je v roli Bobliga slizskej jako had (já vím, že hadi nejsou slizcí, ale je to holt ustálená fráze - mokrý mejdlo, to je slizský, ale kupodivu "slizskej jako mokrý mejdlo" se zatím neujalo).
Na střeše (2019)
Vůbec to nebylo špatný. Příběh měl hlavu i patu a dva docela nápaditý zvraty. Navíc starýho Švehlíka mám rád od té doby, co jsem ho před mnoha a mnoha lety viděl jako McMurphyho v Přeletu nad kukaččím hnízdem v divadle ABC, kde byl lepší než Nicholson...
Return of the Living Dead 5: Rave to the Grave (2005)
Pitominka, ale ten stopař byl super!
Fargo - Season 4 (2020) (série)
Atmosféra Farga se vytratila, tahle série je jen obyčejná válka gangů. I když, občas tam něco z "Fargovské" absurdity probleskne (Gaetanova smrt například). Mimochodem, dosud jsem si myslel, že nejhnusnější záporák Farga je David Thewlis, ale ta cupitající sestřička s křivou držkou ho přebila.
Jedna ruka netleská (2003)
Ujetý film, ve kterém smolař, který vyjde z vězení, potká největšího idiota na světe.
Návrat oživlých mrtvol (1985)
Kultovní zábava s nahatou holkou na hřbitově - co víc si přát?