Recenze (555)
Hrůzostrašné příběhy (1963)
První dvě povídky průměr a šeď které zachraňuje pouze charismatický bůh Vincent Price. Poslední příběh je však povedenou duchařinou která se stylem celkem úspěšně veze na Cormanovo fantastických filmech. Jejich geniality ani zdaleka nedosahuje ale oproti předchozí bídě je to jako balzám na duši. Škoda že se celý film nenese v tomto rytmu.
Robot-monstrum (1953)
Vejmrd z bublifukem :-D
Zkázonosná kometa (1984)
100 minut promrhaného života. Nenašel jsem jediný klad. Nudná sračka.
Vládci chaosu (2018)
Bohemian Rhapsody pro temné metly s Fullerem. Už nikdy více.
Night of the Demon (1957)
Tourneur uměl tu znepokojivou atmosféru a nepopsatelnou hrůzu vykřesat velice citlivě a působivě. Satanská klasika a povinnost na které zub času nezanechal výraznější stopy až na samotného zplozence pekel který dnes působí úsměvně. Přesto právem uctívaná klasika
Kusy aneb Tisícero výkřiků noci (1982)
Tomu říkám sranda! I přes motorovou pilou ohánějícího se vraha se jedná o velice zábavnou a absurdní záležitost která se nese v tom nejlepším duchu 80s slasher/gore školy. Potěšil mne specifický feeling Italských krváků a herecký projev Šimona. Škoda že neměl sebou Matouše.
Zlověstné ticho (2007)
Já nevím je to takové celé vyumělkované a rádoby cool. Atmosféra taky nic moc , herci na facku , příšerné triky a snad jen ten závěr je dobře zpracovaný. A dvakrát jsem u toho usnul.
The Changeling (1980)
Fantastická old school duchařina s atmosférou hustou jako bílý jogurt která je korunována skvělým výkonem George C. Scottem.
Zbraň (1990)
Velice osobitá a kouzelně bizarní variace na Terminátora v cyber-punkovém hávu. Slušný maso.
The Twilight Zone - Eye of the Beholder (1960) (epizoda)
Naštěstí jsem dopředu nic netušil a tak jsem měl možnost vychutnat si jednu z nejlepších a nejemotivnějších epizod celého seriálu.