Recenze (51)
Uloupená hranice (1947)
Od mojí babičky vím, že film reálně popisuje dění v Sudetech. Věrně vykresleno, co byli Sudeťáci za dobytek - ano ten dobytek, kterému se dnes klaní a leze do řiti Bělobrádek s Hermanem a mnoha dalšími...
Pánská jízda (2004)
Je k neuvěření jaký brak se u nás točí. Není to jen případ tohoto filmu ale i tvorby posledních cca 15 let - slušných (myslím kvalitou) filmů je tak do 5...
Blázni ze stadiónu (1972)
Tyhle xichti nikdy neomrzí.. :-D
Bastardi (2010)
Po zhlédnutí se mi zhoršila alergie na toto etnikum...
Godzilla (2014)
Bezduchý a těžce nadhodnocený brak nijak nevybočující ze současné Hollywodské kanalizační tvorby - nekoukatelné..
Češi proti Čechům (2015)
Od počátku do konce plné lží - nakonec co čekat od ČT a jimi najatých sluníčkářů...
Svatba upírů (1993)
Řekl bych, že se jedná o podařenou taškařici na upírskou tematiku - V.Preiss je úžasný, P.Nárožný jako vždy nezklamal. Myslím, že si film tak nízké hodnocení nezasluhuje - proto jako vzdor dávám za 4hv.
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Neskutečná sr.čka! Stupidní dialogy o ničem víc neherců než herců...
Maigret - Maigret klade past (2016) (epizoda)
Nevím proč, ale hodně z vás tu chválí Maigreta v podání Gabina - no nevím, ale Maigreta ztvárňoval hlavně Bruno Cremer . Gabin byl pouze v několika málo kusech. Navíc netuším ten údiv nad Rowanem - ano Bean je profláklý, ale on je herec extra třídy co dokáže zahrát téměř vše...
Trpaslík - Pondělí (2017) (epizoda)
Tragické nedialogy tragických protagonistů.. bez nápadu, jiskry a o absenci humoru už ani nemluvě - opravdu neuvěřitelné, jaké sra.ky točí čt za výpalné (poplatky)