Recenze (2 765)
Hodina vlka (2019)
O vymaštěné špindíře, která se bojí vytáhnout paty ze smradlavého paneláku. 💩💩💩💩💩
Slunovrat (2019)
Připadalo mi, že se dívám na jakýsi dokument o pojebané komunitě. Prý horror!!! Jít na to do kina, tak se zabiju! 🤮🤮🤮🤮🤮30% za sluníčko
Kořist (2019)
Film jsem pustil přes domácí kino, skvělé zvukové efekty a některé tak silné, že jsme se 5 x lekli. Parádní film. Kéž by bylo takových filmů více, 100% si určitě zaslouží!
Teroristka (2019)
Martin Hofmann byl skvělý, bohužel, kde jsou ty časy, kdy Janžurka excelovala v komediích jako např. Zítra to roztočíme, drahoušku.... V 80 letech to byla hvězda...
Haunt (2019)
50% Nikdy nepůjdu do Strašidelného domu, Hell House, Escape room.... vždycky to skončí špatně :-) Srážím hodnocení za ty stupidní halucinace máma-táta hlavní představitelky, které jsem nějak nepochopil.
Čára (2019)
Film pro relax po práci.
Dětská hra (2019)
50% Já chci takovou panenku :-) Vraždy skvělé, mohlo jich být ale více :-)
Nightmare Cinema (2018)
50% Konečně horrorové povídky, které docela ušly. Až na tu sračku "This Way to Egress" - o pošahané krávě. To byla hovadina.
Mrtví neumírají (2019)
Nikdy jsem se tak nenudil u ZOMBIE filmu, jako u The Dead Don't Die! Několikrát jsem už upadal do kómatu a když jsem viděl, že je už jen 15 minut do konce, chtělo se mi zatleskat! 💩💩💩💩💩
Tone-Deaf (2019)
10% Ty nudné kecy starého dementa, to se prostě nedalo poslouchat!