Recenze (2 747)
Zázraky z nebe (2016)
To jako fakt šel na to někdo do kina? Z těch božích žvástů se mi dělalo mdlo a já vím, že půjdu do pekla, ale je mi to jedno :-) Viděl jsem zázrak a můžu umřít :-)
The Faith of Anna Waters (2016)
Nemám sice rád duchařské horrory, ale na tento se dalo koukat. Zřejmě i díky sympatické herečce v hlavní roli - Elizabeth Rice.
Děda je lotr (2016)
Nesnáším dědky, jako Robert De Niro, kteří si hrají na mega milovníky žen a sexuální nadržence!
The Pack (2015)
Některé scénky nelogické. SPOILER - chlap jako hora s rodinkou se krčí za oknem v kuchyni a čeká, až je zachrání policista - mladý kluk... No já být tím policajtem, tak tu familii postřílím!
The Blackcoat's Daughter (2015)
55 minut. Dlouhých 55 minut jsem vydržel koukat na tento amatérský film. A pak stiskl tlačítko STOP. Co to jako je? Bože!
The Rezort (2015)
Docela dobrý nápad, natočit horror o zbohatlících, kteří se jedou bavit na ostrov střílením do zombie. Dobré masky, herecké výkony ušly a konec překvapil... Není vše tak, jak na první pohled vypadá... :-)
Wrecked (2016) (seriál)
Škoda, že seriál nevysílá žádná česká, slovenská ani polská televize :-( Po Takové moderní rodince, Průměrňákových, Teorii velkého třesku, kdy aktuálně nejsou nové díly, nemám co sledovat :-(
The Invitation (2015)
Bohužel 75 nudných keců a 15 minut akce, která už Vás ani nebaví, protože jste celým filmem unuděni k smrti! 10%
Girl in Woods (2016)
Tak tohle mne fakt dorazilo. Hnusná kráva, v hnusném lese! To se hned tak nevidí! Režiséra a scenáristu Jeremyho Bensona bych pověsil za koule do průvanu!
Green Room (2015)
To nemyslíte vážně? 70% Taková nuda! Nulové napětí! Táhlo se to jako hovno! Slabých 30% a to jsem se modlil, aby to už skončilo! Drama o hnusných smažkách!