Recenze (936)
Šest žen Henryho Lefaye (2009)
Docela příjemný film, pokud Vám nevadi Tim Allen, nicméně větší role připadají na ex-manželky, manželku a dceru a tohle dámské obsazení je podařené. Brada Vám sice z toho nespadne a ani Vy smíchy nespadnete se židle, ale také Vám nebude trapně, že jste s tímto filmem strávili 90 minut.
Dům z písku a mlhy (2003)
Velmi působivé drama, kde většina pánů ze zřejmých důodů budou fandit krásné Jennifer Conelly, ale já držela pěsti (opět) fascinující postavě Bena Kingleyho.
Máme papeže! (2011)
Nedokonaý film pro všechny nedokonalé katolíky i bezvěrce, chvílemi hořský a chvílemi úsměvný, jako život sám. A dovolím si nepřesně ocitovat z komentáře přede mnou - "Jestli je Bůh i Freud mrtev, pomoz si, jak umíš"
Učitelem z nouze (2014)
Váhám mezi 2-3 *, protože scénáře tohoto typu jeden prokoukne hned po pár prvních minutách, ale protože se na Hugha pořád ještě ráda koukám a navrch rektora hraje J.K.Simmons, překlápím hodnocení výš. Pro deštivé podzimní odpoledne v TV jako dělané, nic víc a nic míň.
Dívka ve vlaku (2016)
Po Zmizelé, která byla jak rána palicí do hlavy, je tohle spíš jen další docela slušné krimi drama s dobře vystiženou dusivou a sychravou atmosférou... škpda...
Anonym (2011)
I když je teď v TV na různých dokumentárních kanálech poněku "přealžbětováno", tohle je rozhodně zajímavý film a hypotéza a jsem moc ráda, že se pan režisér tentokrát obešel bez ufounů....
Trapný padesátky - Buchta pro Bohouše (2017) (epizoda)
Jediný díl, který jsem sledovala dobrovolně - ale bohužel ODPAD - ODPAD - ODPAD!!! A to jsem cílovka !!!!!
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
Něco mezi 3-4 hvězdičkami - oceňuji propojení případů a soukromí soudce, herce, výpravu - záměrně (?) studenou a odosobněnou vilu soudcovy rodiny, ale nejsem bezvýhradně nadšena. I když bereme-li jako standart všechny ty české rádoby detektivních seriály na okolních programech, tohle je silně nadstandartní!
Můj nejoblíbenější marťan (1999)
Kdybych tenhle film viděla někdy v dětství, byla by to určitě moje kultovka.... takhle jsem se jen párkrát pousmála a dostala chuť si zas po dlouhém čase pustit libovolný Návrat do budouctnosti....
Michel Petrucciani! (2011) (TV film)
Fascinující dokument o fascinující osobnosti