Recenze (113)
Star Trek: Do temnoty (2013)
"KHAAAAANEEE!!!"........Už dlouho jsem se u filmu takhle nebavil. Jednička byla super, tohle je ale kurevská paráda.
Čarodějky (1998) (seriál)
Postupem času se z toho stala absolutní sračka, svoje chvilky to ale určitě mělo.
Život je krásný (1997)
Skutečně nádherný film s mimořádně silným tématem a pozoruhodným vyzněním. Místy je to vyloženě komedie, takové okamžiky pak ale střídají ty, které realisticky zobrazují zrůdnost a absurdní šílenost války. V tom spočívá kouzlo snímku. Kontrast mezi láskou otce a peklem koncenračního tábora je něco, na co se nezapomíná. I tak to ale pro mě nebylo za pět, těžko říct proč přesně. Snad proto, že je to na mě až moc "oscarový" film, jestli víte, co myslím.
Četa (1986)
Naprosto určitě jeden z nejlepších válečných filmů, který obsahuje kvanta nezapomenutelných scén, stejně jako silné herecké výkony a skvělý hudební doprovod. Stone věděl dobře co točí a jde to znát.
Půlnoc v Paříži (2011)
Ellenova nostalgická, až skoro poetická óda na krásu Paříže a její zářivou minulost. Shlédnout tenhle film je ekvivalent posedávání v příjemném křesle za doprvodu muziky z ohrané gramofonové desky, zatímco vzpomínáte na staré časy. Je to příjemné a neobejde se to bez velké dávky naivity, kterou ale s klidným svědomím přehlédnete, protože bez ní by to jaksi nešlo. Moc příjemný zážitek.
Quantum of Solace (2008)
Z restartované série jednoznačně nejslabší, pořád ale velmi slušná akční podívaná.
50/50 (2011)
Sakra, jednu chvíli si připadáte jako chlap, pak se podíváte na tohle a je z vás malá, ukňouraná děvka. Velmi silný příběh, který se dokázal vyvarovat citového vydíraní a u kterého se skvěly střídaly smutné okamžiky s těmi, u kterých jsem se usmíval jako totální idiot. A jen tak mimochodem, Levitt je Pan Herec a tahle role mu hrozně sedla.
500 dní se Summer (2009)
Tak je to znovu tady...snažím se něco napsat o filmu, ale nějak mě nenapadá, co přesně by to mělo být. Snad jen, že Zooey Deschanel je tady úžasná, Joseph Gordon-Levitt je tady úžasnej, celej film je úžasnej a kdokoliv šel s hodnocením níž jak čtyři hvězdy je bastard bez srdce.
Steven Seagal - Muž zákona (2009) (pořad)
Něco neskutečně absurdního, ale aspoň už chápu, proč Steven točí filmy, jaké točí. Tenhle chlap si v nich totiž vůbec na nic nehraje a to myslím v tom špatném slova smyslu. On prostě chodí, láme lidi na potkání a do toho má ty kecy ve stylu Yoda 24/7.
Poslední noc (2009)
Jeden z těch filmů. kdy těžko říct, jestli tam hodit odpad nebo pět hvězdiček. Nakonec jsem teda sáhl po první variantě, to ale nijak neubírá na faktu, že je to super komedie. Škoda, že to asi nebyl Stevenův záměr.