Recenze (225)
Muž proti muži (1967)
Nic fenomenalniho, ale jako dalo se to v pohode dokoukat. Cleef klasickej, mladej blondak si hraje na Clinta, ale vypada a pusobi spis jak Terence Hill... Par zapornaku, ktery neumej strile. Zadna Claudia Cardinale. No Leonovky jsou podstatne lepsi.
Skrytá identita (2006)
No, nevim, proc jsem to videl az dneska, ale docela pekny. Goodfellas uz Marty nikdy neprekona, ale pokud bude tocit aspon takovyhle veci, tak dobry.
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Dokonalost, spickova sestava, vybornej scenar, podobne, jako Pane vy jste vdova... i ta ustredni melodie je skvostna!
Westworld - Kiksuya (2018) (epizoda)
no, bylo sice hezky po 30 letech od jisteho Johna Dunbara oprasit starou lakotstinu, nicmene u pouze 10 dilneho serialu trosku zamrzi, kdyz se venuje celej 8. dil odbocce a hlavni dej se nikam nepohne...
Wind River (2017)
No cekal jsem tedy vetsi pecku (a to i od Cavea s Ellisem, to bylo hodne spatny..), takova Insomnie je o par levelu vejs, to hodnoceni je tak o 20% nadsazeny.
Mafiáni (1990)
Scorzýzyho majstrštyk, kterej už nepřekonal.
Westworld - Noci vstříc (2018) (epizoda)
Pecka, serialova udalost predlonska je zpet a bude jeste lepsi!! :-)
Apokalypsa (1979)
Coppola to po Kmotrovi opet dokazal. Spolu s Cetou a Lovcem jelenu nejlepsi valecnej film ever a jeden z nejlepsich filmu historie vubec.
Vyjednavač (1998)
Trosku trestuhodne jsem to dneska videl teprve podruhy, na rozdil od Obvyklejch podezrelejch a LA prisne tajne, a pritom je to kvalitou stejna liga... super i napodruhe a urcite si to jeste nekdy zopaknu. Ac by se mohlo zdat, ze hlavni roli hraje Samuel, podle me to nehorazne tahne Spejsy a jestli se ty jeho aferky nejak uspokojive nevyresi, obavam se, ze nam tenhle herec bude chybet.
Osudový dotek (2004)
Zábavnej film s dobrym nápadem, jen toho Ashtona bych teda taky oželel.