Recenze (180)
Kamarád taky rád (2011)
Príbeh o "láske" alebo o tom ako to môže v dnešnom svete môže a nemusí medzi mužmi a ženami fungovať ale, že sa to vždy u jednej strany po čase zvrtne to je snáď každému jasné.. Romantická komédia v podaní Mily a Justina je naozaj príjemná a že pôsobia tak reálne tomu sa mi ani nechce veriť.. 80%
Sociální síť (2010)
Mnohí z nás si isto kládli otázky ako to s tým Facebookom začalo. Vďaka Davidovi Fincherovi sme konečne dostali šancu sa na to pozrieť naozaj zblíska. Začalo sa to univerzitnou zoznamou na sex a skončilo celosvetovou sociálnou sieťou. Pútavý príbeh o Markovi Zuckerbergovi a o tom (teď citujem Civala) Zuckerberg nás naučil vtlačit život do statusov. Myslím, že to hovorí za všetko.. 85%
Silent Hill (2006)
Bol som zvedavý na výsledok tohoto filmu. Prešiel som nejaké tie Sillent hilly ako hráč o to viac som čakal.. Miestami to bol riadny náklad a asi jeden z najlepších filmov, ktorý vychádzajú z hier. No ani to ma nejak nepresvedčilo, rád si pozriem horor, rád sa bojím ale niečo tomu ešte chýbalo.. 70%
Constantine (2005)
Možno ma tu niektorí ukrižujete ale musím dať 85% asi sa pýtate prečo? Perfektný až mráz po chrbte naháňajúci Constantine v podaní Reevesa. Podobne ako väčšina som nevedel, že námet je podľa komixu. Celkový príbeh, zábery a výkon Constantina ma dostal a rád siaham po tomto filme aj keď som ho videl už x krát. Filmy na takúto tématiku a v takejto kvalite jednoducho môžem..
Rocky Balboa (2006)
Ešte raz a naposledy, aj tak by sa dal nazvať asi posledný návrat legendárneho Rockyho do ringu. Pre mňa je až fascinujúce ako to Sylvo zvládol vzhľadom na ten vek. Je jasné, že vrásky a to všetko už človek nezakryje. No napriek tomu je pre mňa posledný boj príjemným prekvapením na ktoré som sa tešil. Pekné spomienky na celú históriu a putovanie Rockyho jeho životom.. 80%
Iluzionista (2006)
V iluzionistovi konečne vynikol Edward Norton ala Eisenheim. Jeden z tých príjemných filmov s romantickou tematikou a osudovou láskou. Väčšinu zaujímavostí tu vystihol don corleone.. 80%
Dobrý ročník (2006)
Geniálny a príjemný snímok v podaní Ridleyho Scotta s vynikajúcim Russellom Croweom. Ak chcete pri filme zrelaxovat a príjemne sa cítiť, tak toto je jeden z tých snímkov, ktoré vám to plnohodnotne doprajú. Prekrásne prostredie Francúzska, ktoré vám dopraje pohodu nie len na duši ale aj na tele. Keď si človek zhliadne tento film a uvedomí si kde vlastne žije, je to neuveriteľné ale presne takto nejak by mal ten život vyzerať.. 85%
Noční můra v Elm Street (2010)
Na Freedyho som sa tešil, žiaľ nadarmo sa nehovorí, že tešiť sa na niečo dopredu väčšinou prinesie sklamanie. Tento film je typickým príkladom toho. Potenciál bol o dosť väčší oproti tomu aký je výsledok. Freedy je len slabý odbar "Freedyho" z 80tich rokov.. 50%
Na doraz (2010)
Víkendová oddychovka s inteligentným humorom. Zach opäť nesklamal a prináša pre neho typický humor a hlavne človek sa počas filmu nenudí a o to pri komédii predsa ide no nie? 80%
Warrior (2011)
Skvelý film, výkony hercov a neuveriteľný príbeh medzi dvomi bratmi, ktorý si to rozdajú vo finále turnaja. Každý milovník športových, bojových aj akčných filmov to musí vidieť.. 90%