Recenze (110)
Na vlásku (2010)
Kdyby bylo o maličko méně písniček, bylo by to za pět.
Ples příšer (2001)
Pro mě velké zklamání. Hodně přeceňované dílo.
Sestra v akci (1992)
Jiné hodnocení se ani nedá :-)
96 hodin (2008)
Rozhodně nadprůměr - a to i když přimhouřím oči nad tentokrat hodně nadsazeným klišé "jeden klaďák vyřídí během pár sekund tucet záporáků".
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Ženich naprosto nepoužitelný, jinak ale geniální film!
Bídníci (2012)
Zklamání po všech stránkách... hlavně Anne Hathaway. Překvapil snad jen Russel Crowe plným sytým zpěvem.
Dobrý ročník (2006)
Sice se jedná o klasickou "zápletku" přehodnocení priorit hlavního hrdiny, ale tomuto zpracování silně pomohlo překrásné francouzské prostředí a sympatické postavy..
Jako malé děti (2006)
Příliš dlouhé s podivně odpudivým koncem - po všech stránkách.
Tři do tanga (1999)
Ukrutně nesympatická Neve Campbell a příšernř šablonovitý děj... hvězda je za Matthewa Perryho.
V Bruggách (2008)
Povedená gangsterka zasazená do prostředí úchvatného městečka v čele s Brendanem Gleesonem a ryze syrovým koncem.