Recenze (110)
Slaměný vdovec (1955)
To "malé nic" bylo to stále opěvované rozevlátí nad kanálem? Odkud pak jsou ty známé fotky, které zachycují celou Marilyn a její šaty? Víceméně tato scéna byla proč jsem se na film rozhodla podívat.. ale evidentně - fotky se liší od filmu. Jinak obstojné.
Armageddon (1998)
Čtyři.. i když je to přehraná patetická americká blbina.
Everest (1998)
Viděno pár dní po Everestu (2015), a tento dokument oproti hrané novince vykresluje výstup jako nenáročnou akci. Přidala bych víc autentických scén a odebrala záběry na horu samotnou. Dle mého názoru byl výběr hudby špatnou volbou - vyznívá moc idylicky, jemně a snižuje náročnost výpravy.
Ctihodný občan (2009)
Gerardovi jsem fakt fandila. Kvůli horšímu konci je to slabší čtyři.
Útok na Bílý dům (2013)
Nepamatuju, kdy mi "jeden zachrání vše" vadilo tak jako tady. Zároveň jsem se však bavila (o stupeň lepší než Olympus Has Fallen). Je to sice blbina, ale ti dva to prostě umí a bylo to místy i vtipné. Klidně znovu.
Sněhurka a lovec (2012)
Výprava krásná, vizuální stránka úžasná - bohužel viděno na notebooku, v kině by musel být dojem z filmu daleko silnější.
Jurský park (1993)
Jeden z prvních hraných filmů viděných v kině - a pěkně v přední řadě. To byla mánie.
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Dvě hvězdy.. a to jenom z nostalgické lásky.
Terminátor (1984)
Tak konečně.. a vůbec to nebylo tak strašný, jak jsem si vždycky myslela.
Dokonalý únik (2009)
A proč by se nemohlo v tomto případě divákovi lhát? Divák to má do jisté míry za jistých okolností rád!