Recenze (110)
Křídla Vánoc (2013)
Hodnocení českého filmu 4 hvězdami je v mém případě totální výjimka. A možná právě proto byl tenhle takové překvapení. Vánočně pohádkové - s nadějí, vírou, láskou, přátelstvím a sny. Jen ta kamera...
Divergence (2014)
Pecka. Skoro bych zvažovala přidání ještě jedné hvězdy. To však k mírně ukrutně přiškrcenému a trapnému konci nemůžu. První 4/5 filmu jsem si ale užívala - na ty dva se mooc pěkně dívá, zpracování mě drželo v napětí, a filmů z (ne)daleké budoucnosti jsem zatím neviděla tolik, aby mně začaly vadit a nudit.
Pán času - Doktor, vdova a skříň (2011) (epizoda)
Moje první setkání s Dr. Who .. a myslím, že i poslední. Ač kultovní seriál mé oblíbené Anglie - moje sympatie nezíská.
Ranhojič (2013)
Německý?- vážně? Důkaz, že i bez amerického velikášství lze stvořit něco, co je krásně pohádkové i drsně reálné.
Stmívání (2008)
Hledala jsem nějakou romanťárnu.. a tohle víc než padlo do noty. Není to přeslazené, ale krásne nevinné a nadpřirozená poloha jen dodává na originalitě. Pro mě zkrátka 4.
Newyorská romance (2013)
Krásné! - letní, odlehčené, pohodové a s výbornou hudbou.
Diana (2013)
Názory na druhé si každý z nás vytváří sám - i když máte v ruce fakta, stejně je nemožné zůstat objektivní. Jak víte, že to, co je ve filmu k vidění je blíž snůšce výmyslů než dokonale vykreslené realitě? Nikdo ji neznal, a přesto si někteří myslí, že film je tupý/naivní/umělý. Možná ano, ale co když nejvíc odpovídá pravdě? Já viděla lásku, osamělost, naději, zoufalství a víru jedné ženy. Byť princezny.
Před úsvitem (1995)
Konverzační věci většinou nemám ráda ...
Já jsem ty a ty jsi já (2006)
A co jsem čekala? - jen jako kulisa dostačující.. Jeden nápad výměny těl a pokaždý z toho vyjde stejný scénář - to se tu fakt nedá vymyslet nic originálnějšího?
Šeptej (1996)
Půlku hvězdičky za scénu na mostě s charismatickým Bořivojem Navrátilem; druhou za hudbu, která mi svého času zalezla hodně pod kůži.