Recenze (16)
Partička (2011) (pořad)
Každý díl je originální a nikdy se nestalo abych se celý díl nezasmála ...bezchybné obsazení :-)
Zdrojový kód (2011)
Zdrojový kod mě zaujal hned od začátku. Celý film mě postupně překvapoval a ani jsem si netroufala tipovat jak celý příběh dopadne, což je bohužel u většiny filmů lehké. Bravurní promyšlenost a originalita je poslední dobou vzácná a na můj vkus tento film tyto dvě položky splnil naprosto perfektně :-)
Zakázané království (2008)
Čeho je moc toho je příliš, vím, že to je pouze pohádka, ale toho skákání a bojových umění je tam na můj vkus přespříliš. Ale na druhou stranu, své devítileté sestřenici to pustím ráda :-)
Penelope (2006)
Krásný romantický a pohádkový příběh. :-)
Rok jedna (2009)
Nad tímhle se nesmí moc přemýšlet, jinak si film vůbec neužijete. Jack Black, který se vrhne do takových bláznivých rolí, mě vždy úspěšně rozesměje. Povedené scény a příhody. A hlavně se zde často naráží na hlášky, které mě prostě dostanou "Ježiši nejes to, co když to hovno počůrala veverka" a mnoho jiných. V žádném jiném filmu jsem na takové podobné narážky zatím nenarazila. Prostě a jednoduše, podle mě tento film stojí alespoň za jedno zkouknutí :-)
Travička zelená (2008)
Film o dvou chlápcích, který mě dostal. Jak jsou zhulený, tak dělají jednu pitomost za druhou, nad kterou se musí každý alespoň trochu pousmát :-)
Pařba v Bangkoku (2011)
Zklamání, kvůli tomu, že je to o tom samém? Blbost! Základ je naprosto stejný jako v Pařbě ve Vegas.. no a co? Skvěle jsem se bavila od začátku do konce :-)
Pařba ve Vegas (2009)
Stydím se, že jsem tenhle film viděla teprve nedávno. Je to naprosto bezvadná komedie plná vtipných scén a hlášek. Všichni herci naprosto úžasní, hlavně Zach Galifianakis, který ať řekl cokoliv, znělo to vtipně. Rozhodně od teď má nejoblíbenější komedie :-)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Pohodový, oddychový film, u kterého jsem se bavila od začátku do konce. Tento typ komedií je přímo stvořený pro mě. :-)
Lovci duchů (2005) (seriál)
Můj oblíbený seriál. První tři řady byly suprové, přesně tak si představuji duchařský seriál. Čtvrtá řada mě už však zklamala, je zde přehnané množství andělů a démonů, ale i když už to není to co bylo dřív, stále je to dobře provedený seriál s poutavým příběhem, na který se ráda koukám :-)