Recenze (71)
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Nemá cenu komentovat. Jednu hvězdu dávám za to, že jsem to žral jako dítě.
Double Team (1997)
Jeden z nejlepších Van Dammových filmů. Dostatek akce a výborný Dennis Rodman. Škoda jen, že takových filmů nenatočil víc.
Souboj cti (1996)
Jeden z těch "lepších" filmů s Van Dammem.
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Asi nejslabší díl celé série, ale furt se u toho dá dobře zasmát. I tak jedna s těch lepších teenagerských komedií.
Policejní akademie (1984)
Nikdy nepřestane bavit. Skvělá komedie pro celou rodinu. Škoda jen, že další díly na kvalitu prvního nenavázali.
MacGyver (1985) (seriál)
Jedna hvězda za úvodní znělku. Druhá za vyplněný čas po příchodu ze školy.
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
Výborná máyovka. Určitě jedna z těch nejlepších. Další máyovky odehrávající se jakože v jižní americe mě už tak moc nenadchly.
Železná lady (2011)
Nic mi to nedalo, nic jsem si s toho neodnesl. Za zmínku stojí snad jen herecký výkon Meryl Streep. Na film jsem se podíval snad jen proto abych zjistil jaká " železná lady " přibližně byla nebo je a co dokázala. Dobrý zfilmovaný dokument, nic víc, nic míň.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Prostě film na který se rád podívá každý bez rozdílu věku. Předešlé díly mají taky něco do sebe, ale tenhle je The Best.
96 hodin (2008)
Dlouho jsem neviděl tak dobrý thriller. Akce a napětí od začátku do konce. Takové komando v novodobém kabátě. Pro mě superbéčko.