Recenze (71)
Dallas (1978) (seriál)
Těžko hodnotit. Snad jen Díky Bohu, že nevzniklo dílů jak v Tak jde čas.
Poloviční šance (1998)
Dvě hvězdy v důchodu se na stará kolena pokoušejí o nějakou tu akci a semtam i nějakou tu hlášku. Ale jo, musím říct, že se jim to celkem podařilo. Jinak poslední film z Belmondem kdy byl ještě při síle.
Cartouche (1962)
Pro mě jedna z nejlepších Belmondovek.
Profesionál (1981)
Výborný scénář a Belmondo v hlavní roli. Pro Belmonda netypické ale i tak zahrané s noblesou. Jeden z mých oblíbených B elmondových filmů.
Gladiátor (2000)
Mám rád historické filmy, a tenhle patří k těm nejlepším. Pro Russella Crowa nejspíš životní role a pro mě jeden z nejlepších kino zážitků. Film jsem viděl od té doby několikrát a furt mě to baví. Doporučuju.
Batman a Robin (1997)
Jedna hvězda Arnold, druhá Uma. Nic víc mě na tom nenadchlo.
Ženich na útěku (1999)
Film který nejspíš vůbec neměl vzniknout. Na sobotní dopoledne po opici dobré.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Tohle provázelo téměř celé moje dětství. Seriál, samolepky, oblečení a mnoho dalšího. Kdo neměl nebyl tehdy ve školce cool.
Legenda o zlaté perle (1987)
Z dnešního pohledu nelze objektivně hodnotit. V době kdy jsem to viděl to pro mě byl TOP hned vedle Nekonečného příběhu a Karate kida. V každém případě skvost asijské kinematografie, který dnešního diváka rozhodně neurazí.
Nekonečný příběh (1984)
Myslím, že jde o nejlepší pohádku jakou jsem kdy viděl. Výborný hudební doprovod i samotný příběh, který mi jako dítěti nedal dlouho spát. Vždycky se na ni rád podívám.