Recenze (2 009)
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Perfektní letní koukanda. Snad jen civilnější a vážnější pojetí mi k téhle sérii příliš nesedí, ale podle nadšených ovací jsem asi divnej :-)
Zulu (2013)
Fakt parádní kriminálka s překvapivě výborným Bloomem, o Whitakerovi nemluvě. Navíc v prostředí, které mi nedávno totálně znechutil Chappie :-)
Dítě číslo 44 (2015)
Půjdu proti davu. Ok, příběhově se jedná o průměrný počin, navíc s neskromnou stopáží. Ale atmosféra doby, herci, to že jsem film viděl na dvě části a hlavně moje nenávist k bolševismu ....
Kód Enigmy (2014)
Brilantní Benedict Cumberbatch a role přesně pro něj. Možná příliš uhlazené, ale zahrané na jedničku.
Ďáblův uzel (2013)
Soudní drama podle skutečné události nejvíc trpí stopáží a nulovým posunem v ději. Chápu že je to ze života, ale utahané jak kozy padesátileté kuběny.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Wachowští klesli s dementním Jupiterem hodně hluboko, ale za pomoci Tykwera a Straczynského se obdivuhodně rychle vyhrabali (pro mě) ze sraček. Obraz, hudba a postavy na jedničku a, i když pochopím že někomu věčné dialogy na lavičkách, přešití chlapi a spousty gayů nemusí vonět, já se fakt bavil výborně. Chci další sérii!!!!
Policajt ze sámošky 2 (2015)
Asi stárnu, ale tohle bylo fakt tak dementní a neftipné....... A při tom mám pocit že jednička docela šla....
Ghoul (2015)
Proč ne, špatné to nebylo...jen to přišlo o takových pět až osm let později. Takže vám přijde že každou situaci jste už někde viděli. A taky nepřidá, že se film odehrává na malém prostoru, subjektivně tak mám pocit že trval o půl hodiny déle. 55%
Království nebeské (2005)
S odstupem deseti let a po zhlédnutí režisérské verze zvedám hodnocení na 80%. Možná jsem před lety očekával něco jiného, možná jsem starší a hloupější, možná je to jen a pouze opravdu dobrý historický film.
Útěk do divočiny (2007)
Film o neskutečném sobci. Sluníčkové putování za svobodou, které před koncem přeci jen dostane temnější ráz, procitnutí a tadá....dosáhl jsi svého?? Jako revolta proti systému a společnosti mě to ale absolutně míjí.