Recenze (2 022)
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
Zbytečný film.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Opět jeden z filmů "vypni mozek a bav se" Občas na to mám chuť a tady to funguje. A na Agelinu se fuckt dobře kouká.
Equilibrium (2002)
Překvapivě dobrý film od kterého jsem nečekal mnoho a nakonec se výborně bavil. Christian Bale je slibný herec, v Mechanikovi a Batmanovi své kvality jen potvrzuje.
Batman začíná (2005)
Takhle má Batman vypadat!! Zmítající se mezi pomstou a odpovědností, Temný rytíř. Výborně obsazený snímek na který můžu koukat dokola.5*
Blade 2 (2002)
Sedni na zadek, vypni mozek a užívej si! Povedené pokračování. Cool popcorn.
Hellboy (2004)
Hellboye mám rád jako comics a film je výborný. Zábava každým coulem, humor, akce, všechno funguje jak má.
Underworld (2003)
Promarněné upíří téma. Na Bladea to nemá a jen se veze na módní vlně. Nikdo si nezískal mé sympatie a nikomu jsem nefandil.
Riddick: Kronika temna (2004)
Diesel jako cool drsňák, ale duše tomuto filmu chybí.
25. hodina (2002)
Výborný s silný film, který jsem si opravdu užil. Norton je excelentní a z jeho proslovu u zrcadla jsem měl chuť vyskočit a jako správný američan zakřičet: "hell yeah!"
Sedm (1995)
Brilantní a Fincherův vůbec nejlepší film. Skvělá atmosféra a jeden z nejlepších konců. U prvního zhlédnutí jsem zůstal sedět s otevřenou hubou do konce titulků. 5hvězd!!!