Recenze (49)
Bota jménem Melichar (1983)
To lepší z Troškovy tvorby.
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Je to děsně uječenej film...a ta závěrečná akce v dolech se dost vleče. Ale umím si představit, že v roce 1984 to musela být filmová pecka. Kdyby tu vypatlanou blondýnu zabili už na začátku a film o 20 min zkrátili, tak bych tomu možná dala 3*.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Nezachránil to bohužel ani Chris Pratt...
Dobří holubi se vracejí (1988)
"S knihami je to jako s alkoholem. Nejsou dobré nebo špatné samy o sobě, ale tím, co v nás probouzejí." Milan Kňažko je mi sice děsivě nesympatický, ale ten film je neskutečně nadčasový. 70%
Cizinec ve vlaku (2018)
Příjemně napínavý děj s bohužel velmi patetickým a předigitalizovaným koncem. Ale za to napětí během filmu tři a půl *.
Thor: Ragnarok (2017)
Vtipný, svižný, na to, že to byl třetí díl, film rozhodně nezklamal. Thora sice ostříhali, takže už to není takovej fešák, ale mě beztak vždycky víc bavil Loki a ten byl prostě zase dobrej!
Hora mezi námi (2017)
Jestli jste byli někdy v Rockies na přelomu prosince a ledna a víte, jak vypadají třítisícovky už na začátku září, tak nemůžete uvěřit vůbec ničemu, co vám tenhle film předkládá z hlediska boje o přežití. Kate je jedna z mých nejoblíbenějších hereček a Idris, i když je poslední dobou všude, mě ještě nenudí. Takže ty dvě hvězdičky jdou jim prostě proto, že mám pro ně slabost. Survival backgroud je v podstatě odpad.
Kolonie (2015)
I když jsem celou dobu tušila, jak to dopadne, stejně jsem na koci filmu skoro okusovala deku.
Logan: Wolverine (2017)
Asi jeden z nejtemnějších X-manů, ale na konci mi ani slzička neukápla a už mi to přijde nějaké celé překombinované.
Kráska a zvíře (2017)
3D mile překvapilo.