Poslední recenze (9)
Hostitel (2013)
Ťažké hodnotiť film, ktorý sa tvári ako jedno a pritom je to druhé.. Ak hľadáte dobré sci-fi tak pozrite trailer a ďalej nepokračujte. Ak však hľadáte pokračovanie upírov ktorí už nie sú upíri, smelo do tohto filmu. Filmu zloženého z kopy "vážnych" pohľadov, vtipných scén ktoré asi nemali byť vtipné a samozrejme dilemy či spať s jedným alebo s dvomi, alebo spasiť svet a spať so všetkými :)) A prečo dve hviezdičky? Lebo bohudík (bohužiaľ?!) aspoň herci nemali také priblblé výrazy ako v predošlých Meyerovkách. Škoda tohto spracovania, námet to BOL slušný..
Madagaskar 3 (2012)
Kde sa podelo to čo Madagaskar robilo Madagaskarom? Už mi tam chýbala len rovnako farebná Katy Perry z ktorej pŕs by šľahal ohňostroj, veď to nemalo dej, vtipné momenty, atmosféru, nič :/ Kebyže chcem čumieť na fialové farby rôznych odtieňov, kuknem Avatara....
Petříkův výlet na měsíc (1990)
Moja najobľúbenejšia pohádka z detstva. Krásna animácia, pekný príbeh. Odvtedy sa mi sníva, že viem lietať :)