Recenze (144)
Rychlejší než smrt (1995)
V tomhle filmu nefunguje vubec nic. Od zacatku je dej pruhlednej jak sklo, takze veskery napeti pada, u dialogu se clovek stydi ze tvurce ("Do mesta se ted vraci zakon") a Sharon je v titulni roli naprosto nesnesitelna. Vzdyt ona se ani nesnazila predstirat, ze hraje! Navic ani ty souboje cloveka nechytnou za koule. Zkratka fuj!
Společnost mrtvých básníků (1989)
Podlehl jsem tomu, vskutku! Tato citlive natocena oslava svobodneho lidskeho ducha me zcela pohltila. A Williams mel toho plesouna dostat!
Michael (1996)
Kez by nas strezilo vice takovych andelu!
Insomnie (2002)
Za ten debilni konec bych producenty zastrelil, to urcite nebylo z Nolanovy hlavy. Jinac to byl totiz kurevsky drasajici (a vskutku originalni) psychothriller! Pacino uz tu snad ani nehraje, to uz je v mych ocich neco vic. Williams pak jako parchant totalne prekvapil - brilantni.
Antikrist (2009)
Zhlednout tenhle film si zada cistokrevny fyzicky vykon divakuv. Stale vsechny motivy, vrstvy, impulsy a indicie vstrebavam, rozhodne je co interpretovat. A vizualni stranka me zcela uchvatila.
Amélie z Montmartru (2001)
Jdete mi s touhle vlezlou limonadou k sipku!
Temný rytíř (2008)
Jeste o tridu vys nez predchozi dil. Neveril bych, ze stret dvou muzu vyda na vrstevnate monumentalni drama s filozofickym presahem. Nolanovi patri ma obrovska poklona.
JCVD (2008)
Od Jeana jsem cekal vsechno, ale rozhodne na zanrovou art-zpoved. Bravo, tohle stoji za vsechny ty jeho hruzy z poslednich deseti let.
Hanebný pancharti (2009)
Tarantino zas vsechny dobehl. Kdepak valecna rezba, ale klasicka konverzacka to je! Navic neuveritelne vtipna (samozrejme nikoliv v klasickem pojeti) a zatracena chytra.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Formalne dokonale, myslenkove vrstevnate a vskutku podmanive. Fincher zas jednou prekvapil.