Recenze (341)
Divergence (2014)
Sci-fi pro pubertály, ale nenudil jsem se..
Na návštěvě (2015)
Kdybych jen tušil, že jde o "found footage" žánr, ani bych si to nepouštěl, protože jsem na tento typ hororů s roztřesenou kamerou alergický již od dob Blair witch, kdy si většina z nás v kině naivně myslela, že jde o skutečné ztracené nahrávky. Nicméně jsem tomu dal šanci a prozatím je to jeden z nejlepších thrillerů-hororů, které jsem v tomto roce viděl. Velice slušná a uvěřitelná Shyamalanovo práce, která by rozhodně měla být v červených číslech.
Purpurový vrch (2015)
Dobrý horor poznám podle toho, že mě čas od času zasvědí chlupy na nohou a kvalitní scény s lekačkami si přetočím. Tohle mi připadalo spíše jako nějaké komorní drama s levnými digitálními duchy. Jediná scéna, která mě mírně vyvedla z letargie, byla ta s dědou v umývárně. Del Toro vs. Shyamalan 0 - 1
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Ukázkový emerický patos. Bohužel už se nedozvíte, že mnoho těchto papundeklových rezidencí končí v exekuci, protože si patnáctičlenná rodina pobožných čmoudů na dávkách obvykle nemůže dovolit zaplatit 1000 dolarů měsíčně, a to pouze za elektřinu, ostatní náklady nepočítaje..
The Invitation (2015)
Poměrně znepokojivé a uvěřitelné. Postavy nejednají hloupě - líbila se mi ostražitost hlavního hrdiny. Horor to každopádně není, spíše slabší psychologický thriller. Rozhodně jsem se nenudil - lepší průměr
The Boy (2016)
3/4 filmu za ****, závěr za *. Pro horory s loutkami a panenkami mám slabost))
Čarodějnice (2015)
Výborná hudba a pěkný statek na samotě..Jinak průměr
Struktura vesmíru (2011) (seriál)
Především první díl, věnující se zakřivení časoprostoru, řekne laikům opravdu mnoho. Je tam geniálně vysvětleno časoprostorové kontinuum a jeho vnímání z různých vztažných soustav.
Transformers 3 (2011)
Digitální peklo pro pubertály. Usnul jsem u toho
Můj nepřítel (1985)
Další sci-fi srdcovka z dětství