Recenze (1 897)
Pán prstenů: Prsteny moci - Odchody (2022) (epizoda)
Vleče se to, ale hrozně! 5tý díl a o prstenech moci ani zmíňka a akce od druhého dílu žádná. Navíc je tam úplně zbytečně moc dějových linek, takže se to fakt neskutečně vleče. Polovina postav je nezajímavých a hlavní protagonistka je postupem času velice protivná! Nádherné záběry to má a dívá se na to hezky, ale jinak polec dole!
Vždycky budeš moje možná (2019)
Solidní romatic komedoška, kterou nepopřetelně pozvedl Keanu s jeho naprosto skvělým cameem. 3,5* Soundtrack je super.
Šíleně bohatí Asiati (2018)
Mega fajn romantika zabalená v luxus. Vůbec ne kýč jak jsem čekal.
Bestie (2022)
Hrozně rád bych tomu napálil minimálně 4*, protože námět je super, všechny scény se lvem, lvama jsou naprosto luxusní! CGI je tu v ultimátním topu! Má to dobrou atmošku vcelku po celou stopáž a co si budem, těch survival filmů je jak šafránu. Jenže je to v mnoha ohledech fakt hloupé. Chování postav v mnoha scénách až vyloženě dementní :(. Přece nevlezu do řeky, kde jsem před vteřinou viděl aligátora! Přiznám se že jsem se bavil, ale to jen díky těm lvům!
Ďábel v Ohiu (2022) (seriál)
Je to tak nekde přesně na polovině. Takže 3.5*. Má to mouchy, ale dokáže to v táhnout a bavilo mě to.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Hrozný žánrový guláš a ve značné míře utopení v Taikiho kreativitě, protože to má všechno ale ve výsledku vlastně vůbec nic. Na jedné straně tu máme parádní dospěláckou linku s Thorem vs. Natali a výborným záporákem. Na straně druhé hromadu parodických scén v čele s prásáckým Zeusem. Je to víc komedie než akce a je to víc parodie než solidní film. Vlastně to nemá jediný silný moment. Navíc to celé v mnoha záběrech vypadá hrozně levně.. jak je to možné? Ragnarok byl skvělý! Zdá se že po Avengers jde celý Marvel pomalu pěkně do prdele :(
Elvis (2022)
Hořko trpký příběh krále Rock & Rollu zabalený v neskutečné slávě. Ve finále je to neskutečně smutné. Nikdy jsem o Elvisovi moc nečetl, ale už to napravuju. Dostalo mě to na 100%
Bohemian Rhapsody (2018)
Nabízí se mi to srovnat se včera viděným Elvisem (2022) a jednoznačně musím přiznat že Elvis mě dostal minimálně o tu jednu hvězdu víc. A to hlavně emočně. Každopádné Rami Malek je geniální a celé je to fakt výborné, jen emočně ne tak výrazné, jak jsem čekal.
Denní směna (2022)
Poctivá zombie/vampire rubanica. Je to svěží, cool, herecky hodně fajn a celé to jede na parádním soundtracku. Příběhově je to totálně profláknuté, but who cares když to hezky šlape a je to přiznané. Nemám sebemenší problém napálit 4* protože to baví celou stopáž a je to fakt super.
Predátor: Kořist (2022)
Velice solidní překvápko, kterému jsem podle trailerů a díky plakátům jak na disney pohádku vůbec nevěřil. Jenže ejhle! Naprosto suprovní akční jazda! Neni to tak syrové a hororové jak Arnieho Predoš, o to víc je to ale posazené na fkn cool akci a budování postav včetně predátora, který tu dostává hezkou čočku třeba od grizliho. Fakt hodně cool, mega jsem se bavil! Bažina je hezkým odkazem na první film.