Recenze (10)
Avatar (2009)
Film doporučuju, příběhově stokrát viděné, technicky a řemeslně brilantní. Nechápu lidi jako Blizzard co napíšou esej o tom jak moc sem jim to nelíbilo a pak tam napíšou 8/10 - pokrytci!
Paranormal Activity (2007)
přál jsem si aby to už skončilo a aby oba zemřeli (což se naštěstí nakonec stalo). Kdybych dal kameru do ložnice svý tetě, která chodí v 55 ještě na rande naslepo, tak se bojim víc.
Ctihodný občan (2009)
hloupý film s až příliš nepravděpodobnym příběhem
Tahle země není pro starý (2007)
Hodně podobný Zbytečný krutosti ,příjemně béčková atmosféra americkýho jihu, opravdu dobrý postavy, pěkně dokončenej konec...
Mlha (2007)
Fakt dobrý - atmosféra tísnivá, bubáci fakt odpudivvý, herci civilně odehraný, kamera dokumentárně (já vim je to ted trendy) rozklepaná, střih lekací.....nebejt právě toho konce - je to sice nálož ale je to až moc hnusný a kdyby nebylo, dal bych ještě hvězdu....
Resident Evil: Zánik (2007)
Ach jo, co jako? bejvalý ramínka na šaty ( v hadrech od Kenvela jak z těch plakátů na zastávce ) pobíhaj v písku s účesama jakoby rozfoukanejma drsnym větrem a teplym kadeřníkem, do toho pár jakože zombíků pobíhá za nima - pár triků é to je za jednu hvězdičku. dialogy na úrovni rozhovoru pacientů po zákroku lobotomie. Můžete tvrdit že o negativních věcech se píše lehce ale kdo si na to vzpomene za dva tejdny?.... NIKDO
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Hale a john McClane je zpátky, včera sem to videl...střílí, padá, rozdává rány a ....nehláškuje - paradoxy dnešní US produkce - můžeš mlátit ženský pěstí, zastřelit tisíc "bad guys" rozbombordovat kus dálnice ale nemůžeš říct "fuck" víc než jednou...eh, takže celej film se McClane tváří že z něj každou chvíli vypadne něco peprnýho nebo že by si nedejbože zapalil...ale nemůže...(jo kde sou ty časy, když zastřelil v Nakatomi plaza nácka zapálil si jeho cigáro a prones něco jako:tydle sou pro tebe až moc dobrý...) Ale jinak pěkná počítačová hra, mozek nechte doma....
Roming (2007)
Tak jako na český poměry je to opavdu dobrý, z větší dálky průměr. Ocenil jsem že se (téměř) nezabývají nějakejma problémama se soužitím s ostatníma, jejich začlenění do společnosti apod.,ale prostě je berou takový, jaký jsou. Film sice stojí na Polívkovi a Labudovi, ale furt stokrát lepší než Hřebejkovo pseudopsychologický mrtky. za tři
Renesance (2006)
Tak jako lidi se tam moc nehejbou a nevypadaj jako lidi, jinak ta kompozice a nálada BW je super ale nemá to moc příběh a některý scény by šli režisérsky posunout o pár levelů nahoru. Jinak fajn..
Cliffhanger (1993)
Gabe nepouštěj mě!