Recenze (486)
Kruh 2 (2005)
Úžasný vizuál, skvělá Naomi a výborný soundtrack... Sem tam i nějaký ten dobrý nápad, nicméně scénář je natolik retardovaný že to působí spíš jako komedie...
Zmeškaný hovor (2003)
Není to vyloženě špatný horor - kupříkladu oproti japonským "Ringům" a sérii "Ju-on" je toto mnohem lépe natočené, herci jsou příjemní a poměrně i umí hrát. Navíc sem tam dojde i na nějakou tu nechutnost („amputovaná" ruka či hnijící mrtvola). Příběh je originální, ale někdy mi přišel až neskutečně stupidní (to, jak se hrdinové dozvídají nová a nová tajemství, trauma hlavní hrdinky, jenž je v úvodu načrtnuté a poté jakoby přidané do filmu či klasické japonské vlasatice a děsivé holčičky + závěr totální katastrofa)... Nebylo to ideální, ale vlastně se mi to i líbilo. 65%
Barbie Princezna a švadlenka (2004)
Jako malý jsem tento snímek opravdu zbožňoval... A co mohu říci nyní? Ucházející animace, velmi dobrý příběh a scénář a především skvostné písničky!!!!!! Do ha*zlu s Frozen! Toto je muzikál jak se sluší a patří!
Očista: Anarchie (2014)
Na tomto, i na prvním díle mi vadí především to, že hlavní hrdiny vždycky někdo „nečekaně" zachrání... Toť asi jediná výtka k tomuto filmu... Hercké výkony, postavy a akce jsou prostě boží!!!!!
Princezny (2005)
Tomuto snímku jsem se vyhýbal opravdu dlouho... A nakonec jsem jej přeci jen zkusil... Výsledek? Skvostné, úžasné, skvělé obsazení i hudba. Některé scény byly opravdu velmi vtipné („Jsem ku*va") jiné zase velmi dramatické. Líbilo se mi to! 100%
Amores perros - Láska je kurva (2000)
První čast "O Octaviovi a Susaně" byla zajímavá, líbila se mi ponurá a drastická atmosféra a herecké obsazení - 100%. Část "O Danielovi a Valerii" byla velmi dramatická, místy to už bylo opravdu přehnané, ale i tak se mi to celkem líbilo - 70%... Část "O El Chivovi a Maru" však byla naprosto totální krávovina, která si hrála na „víc," než ve skutečnosti byla a hrozně mne zklamalo - 40%... Jinak mohu pochválit dobrou kameru a herecké obsazení.
Mexický kartel (2008)
Zklamání. Úvod to mělo velmi dobrý, avšak zbytek filmu působil tak nějak „splácaně." Postavy se místy chovaly nelogicky (Felix nabídne Aně svatbu po pár minutách známosti, hlavní hrdinky nepoužívají k vykrádání rukavice), film byl někdy až extrémně nudný, skoro nic se nedělo. Koukat se na to dalo, jednak kvůli hereckým výkonům a... Pak už asi kvůli ničemu. Slabší tři *. Čekal jsem rozhodně mnohem, mnohem víc.
Narušitel (1989)
Prvních cca 30/40 minut se nesmírně vleče... Až poté nastávají ta pravá jatka... Dal bych lidně i pět hvězdiček, jelikož herci, práce s kamerou a veškeré gore byli ok, ale za tu poslední scénu je prostě nedám!
Milenci a vrazi (2004)
Pěkné, avšak přespříliš depresivní. Zlata Adamovská, Marko Igonda a Jiří Langmajer byli ve svých rolích nejpřesvědčivější, ale kvalitních herců je zde celá řada... Jen mě mrzí, že v závěru neukázali, jak to dopadlo se všemi postavami, i když osudy by to nejspíš byly nehezké.
Batman: Záhada Batwoman (2003)
Myslím si, že to byl super animovaný - krimi mysteriózí snímek. Samotné rozluštění bylo velmi dobré,dále se mi líbily souboje a animace... Pátá hvězdička je hlavně za onen song, jenž zazněl v Tučňákově klubu :-)