Recenze (2 656)
3000 mil na útěku (2001)
Nevím, proč má tenhle film tak nízké hodnocení. Ano, žádný zázrak to sice není, ale průměrné akční béčko určitě ano. Film nemá úplně špatné obsazení, jen ten Costner mi do role psychopata nejde. Russell je tu ve své tradiční roli a Courteney Cox je pěkná. Co mi vadilo, byl místy nepřehledný střih, zejména u akčních pasáží. Jinak vyloupení casina v převlecích za Elvise bylo skvělé. Co mi zaráží, je rozpočet 62 milionů a tak tragické tržby, škoda. Pro Kevina další komerční pohroma.
Tři dny Kondora (1975)
Jeden z nejznámějších politických thrillerů 70. let s přesvědčivým Robertem Redfordem. Napětí a atmosféra je to, co tenhle film dělá tak kvalitní. Knihu jsem nečetl, takže posoudit nemohu, nicméně roli jakou tu Redford hraje ("lovená zvěř") zvládl opravdu skvěle. Nikdy bych neřekl, že čtení brakové literaury může být tak nebezpečné.:)
Zúčtování v Malém Tokiu (1991)
Poctivý akční nářez z přelomu 80. a 90 let. Boj dvou (super)policistů proti japonské Yakuze v japonské čtvrti L.A.. Na to, jaké je to béčko, to má docela dobré obsazení. Scénář sice pokulhává, ale to je u podobných filmů zvykem.
Růžový Cadillac (1989)
Krimi-komedie s lovcem lidí v podání Clinta Eastwooda. Nic převratného, pár dobrých hlášek tam je, ale celkově to vyzní jako průměr. 3 hvězdy.
Mercury (1998)
Nejlépe tenhle film vystihuje slovo NUDA. Bruce se snaží, ale utáhnout tak hloupý scénář nedokáže ani on. Ten kluk je neskutečně otravný a hra na city tu moc režisérovi nevychází. Baldwina sice nemám rád, ale jako záporák by si zasloužil daleko více prostoru. Slabé dvě hvězdy.
Sejmi eso (2006)
Abych pravdu řekl, nějak mi to nesedlo. Obsazení je fajn, ale prvních 40 minut se skoro nic neděje. Poté přijde masakr v hotelu, kde se s námi většina postav rozloučí a následuje "šokující" rozuzlení s totálně debilním koncem. Myslím si, že to mohlo dopadnout daleko lépe. Dvě hvězdy.
Duch (1990)
Je spousta romantických filmů, které hrají na city a nejde jim to. Tohle vlastně ani romantický film není, je to romantická komedie, thriller, fantasy i drama v jednom a troufám si říct, že dokáže rozbrečet i kámen. Swayze je jako duch dokonalý, W. Goldberg je ve své tradiční ukecané roli jako ryba ve vodě a Demi je prostě Demi. Efekty jsou na tehdejší dobu povedené, dnes ale působí trochu úsměvně. Jak romantické filmy nemám rád, tak tenhle mi posadil na zadek. A víte co je na tomhle filmu nejhezčí? To, že nám poodhaluje "ten druhý" život. Jestli je takový jako ve filmu nebo nikoliv, to jednou zjistí každý z nás...R.I.P. Patricku.
Modlitba za umírající (1987)
Tenhle film mě moc nebavil. Rourke v roli polepšeného zabijáka nebyl moc přesvědčivý. Myslím si, že snímek má hodně hluchých míst, a to je jeho největší problém. Za mě 2 hvězdy.
Zloděj (1981)
Mann se zde teprve rozjíždí, ale docela ve velkém stylu. Máme tu příběh zloděje, který si žije na vysoké noze, když se však zaplete s mafií, není již cesty zpět. Je to dobrý krimi film, který i přes delší stopáž nenudí. Závěrečné zúčtování v domě je perfektní scéna se skvělou atmosférou. 4 hvězdy.
Eso es (1982)
J.P. Belmondo ve své typické roli dobrodruha, kterého nezastaví nic. V tomhle řípadě ani německá válečná mašinérie. Belmondo je asi nejvšestranější olympionik co kdy Francie (ve filmu) měla. Spolu s Velkým flámem a sérií o 7. rotě asi jedna z nejlepších komedií z druhé světové války.