Recenze (2 656)
Spiderman (1994) (seriál)
Kdysi jsem sledoval na FOX KIDS, skvělý animovaný seriál, kde je zastoupena většina villainů z komixů o Spider-manovi. Díly měly spád a byly napínavé, navíc časté rozdělování epizod v nejnapínavějším momentě vás nutilo koukat na další díly. Takhle má vypadat napínavý animovaný komiksový seriál! 5*
Zastav a nepřežiješ (2006)
Překvapivě dobrý film s Jasonem Stathamem se skvělým námětem. Film je od začátku do konce jedna velká akční jízda, ve které jde o čas a hlavně o život. Dvojka už je o poznání horší.
Expendables: Postradatelní (2010)
Skvělá akční jízda se Stallonem, Jet Li, Lundgrenem a Stathamem. Při sledování tohoto filmu se vám vybaví staré akční filmy 80. let, na které mnoho z nás koukalo na VHS.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Po opuštění kinosálu jsem si říkal: "Sakra, to byla jízda." První díl se mi hodně líbil a dvojka navazuje na klasické akční řežby 80. let typu - Commando, Die Hard nebo Cobra. S hlavními protagonisty jsem byl spokojen. Málo prostoru dostal pouze Jet Li, což mi až tak nevadilo. Film má všechno co by podobný akční film měl mít - akce, hlášky (těch tam bylo požehnaně) a neuškodí ani to, že to herci neberou vážně a parodují sama sebe (Schwarzenegger na letišti, Norris v opuštěném městě). Schwarzeneggerovo "I'll be back" a "I'm back" do filmu padne jak ulité. Když se na scéně objeil Chuck Norris celé kino šlo do kolen..:D Skvělý dojem z tohoto filmu umocňuje závěrečný souboj mezi Van Dammem a Stallonem.
Doom (2005)
Na tenhle film jsem se těšil, protože jsem hrál původní hry, ovšem nadšení vystřídalo zklamání, protože je ve filmu strašně málo akce a hodně nudných scén. Nezachrání to ani FPS pohled a závěrečný souboj. 40%
Lovec policajtů (2001)
Akční film, který vás dokáže zaujmout a rovněž jeden z nejlepších filmů Seagala za posledních 10 let. Tento film ho měl vytáhnout z kalných vod akčních slátanin, bohužel se tak nestalo.
Zabiják (2003)
Z tohoto filmu si vybavuji scény, kdy byl vždy záběr na zasedání čínské mafie u stolu. Čím víc se děj blížil ke konci, tím méně jich tam sedělo, protože byli eliminováni Seagalem. Nicméně jinak další podprůměrný Seagalův film, kterých poslední roky chrlí mraky a dopadá to tragicky.
Nico - víc než zákon (1988)
Filmový debut Stevena Seagala dopadl více než skvěle, i proto patří tenhle film mezi mé oblíbené "Seagalovky". Bohužel, takto nastavenou laťku si Seagal moc dlouho udržet nedokázal. Kultovní je hlavně Henry Silva jako Kurt Zagon a jeho sérum pravdy.
Těžko ho zabít (1990)
Tento film se Seagelem bych zařadil spolu s Nico: Víc než zákon někam hned za Přepadení v Pacifiku. Dobrý námět a povedené akční scény. Zároveň si z tohohle filmu pamatuju zlomené zápěstí B. Richmonda, kterého Seagal pozná a naloží mu. :D
Nemilosrdná spravedlnost (1991)
Seagal zde nahání zfetovaného magora, který mu zabil parťáka. Drsný akční film z počátku 90. letech s opravdu slizkým W. Forsythem. Jeden z lepších Seagalových filmů. Poté hrál v daleko, daleko horších filmech.