Oblíbené filmy (10)
Strážci Galaxie (2014)
https://www.facebook.com/FilmovaBonbonieraKmotraGumpa Banda marveláků, o kterých nikdy nikdo neslyšel. Teda, než vyšel zajímavý trailer s bombastickým Hooked on a feeling, který upoutal slušnou pozornost. Musím taky říct, že zaslouženě. Pokud chcete jít na galaktickou jízdu, plnou sympatických postav, kde se nejednou zasmějete nahlas, tak je tenhle snímek přesně pro vás. Všechno se točí kolem naši podivné pětice: chodící strom, mluvíci mýval s vášní pro zbraně, zelená verze Neytiri z Avataru, šedivý macho, který bere všechno doslovně, a jeden obyčejný člověk se starým walkmanem. Jako celek je film napínavý, veselý, a plný srandovních hlášek. Je v něm spousta klasických cliché a některé věcí musíte prostě brát s nadhledem. Soundtrack je směs hitovek z osmdesátých letech a jenom potvrdí motto „Old is Gold“. Film už jsem viděl třikrát (ano, je vážně tak dobrý) a vždycky jsem odcházel ze sálu s úsměvem na tváři a dobrou náladou.
Počátek (2010)
Aaaaaa, tenhle film nemohl mít lepší sestacu herců! S úžasným scénářem a ještě lepší režií dostanete od filmu Inception všechno, co od filmu natočený v 21.stoleti můžete čekat. Celý tento "Mindfuck" je doprovázen soundtrackem od Hans Zimmer, který z filmu uděla vzrušující a šťavnatou hudební jízdu. Počátek jsem zcela pochopil až po tom, co jsem viděl toto video " https://www.youtube.com/watch?v=ginQNMiRu2w " Doporučují všem.
500 dní se Summer (2009)
Drive (2011)
Interstellar (2014)
Interstellar je prostě srdcovka.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Přesně tak by měl vypadat comeback/reboot! Charlize je moje životní láska, Hardy můj mancrush, když je dáte dohromady??? = <3
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Klasika.
La La Land (2016)
Jeden z nejlepších zážitků z kina, který jsem kdy měl. Zkrátka kouzelný.
Láska dneska (2009)
kjůt af