Recenze (464)
X-Men: První třída (2011)
moje sci.fi jednička
Kdysi byli bojovníky (1994)
používat ve školách při debatě o rodině
Lepší pozdě nežli později (2003)
romantická komedie, která zůstane nepřekonaná
Dobrý Will Hunting (1997)
ještě, že hlavní roli nevzal pan Affleck - to by bylo zajímavé srovnání....
Forrest Gump (1994)
slyšel jsem názor, že tento film je příliš strojenej a že tohle vše nemohlo takhle stát - ano opravdu jsem to slyšel :-)
Kletba z temnot (2012)
až na poslední záběr a to že nás čeká série dalších osmi dílů velmi slušné....
Loutky (2002)
5 zásadních věcí do života: 1) máte-li chudou přítelkyni a chce si Vás vzít žena z vyšší vrstvy, zabijte chudou přítelkyni dřív než se o to pokusí sama a skončí Vám stejně na krku 2) chcete - li se dostat ke svému idolu - udělejte ze sebe mrzáka 3) je možné, že jako gangster potkáte svou dřívější přítelkyni jako důchodce 4) každý jednou zůstane sám 5) každý umře
Resident Evil: Odveta (2012)
moc se těším na díl 7 až 15.....
Vražda na objednávku (1954)
na kičkoka překvapivě neroztahané a okujdoucí
Černý korzár (1976)
"Kdyby moje srdce bilo, bilo by pro ní." netřeba další komentář......