Recenze (132)
Láska na kvadrát (2021)
Nic v tomhle filmu nedává smysl. Postavy se chovají nelogicky a herci divadelně přehrávají. Scény na sebe nenavazují a dramata jsou absurdně umělá a vycucaná z prstu. Je to jako když polský David Beckham s polskou Viktorií točí špatnou reklamu na nahodilé auto ve stylu Fast and furious, u čehož pořád hraje nesmyslně pop music. Zajímavější příběhy píšou jedenáctileté děti v dramaťáku. Zřejmě to i lépe odehrají. Máte-li rádi dlouhotrvající pocit trapnosti, doporučuji!
Paco - stroj smrti (1986)
Absolutní sračka, kde postavy melou totální nesmyly. I díky rychlodabingu jedna z nejvtipnějších věcí, co jsem v poslední době viděl.
8. míle (2002)
Uvěřitelně drsnej Detroit, trocha dobrýho rapu a překvapivě fajn herecké výkony.
Batman začíná (2005)
Nolanův styl natáčení (bohužel) často připomíná Spielberga svou technickou zdatností, jež na mě působí mnohdy až chladným dojmem. Batman Begins je však příkladem filmu, kde je jistá míra sterility přímo vyžadována pro vykreslení prostředí temného Gothamu.
Grimsby (2016)
Dobře vystavěná jednoduchá komedie s nenudící akcí a humorem (“překvapivě”) připomínajícím Diktátora.
Nauka o snech (2006)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec. Surreální hříčka o ňoumovi, co nerozeznává sny od reality, doprovázená skvělými vizuálními nápady.
Slib (2014)
Dobře zachycená atmosféra, skvělá režie a herecké výkony. Scénář má sice několik slabších míst, ale Obietnica je bezesporu nadprůměrným filmem.
Deadpool (2016)
Deadpool sice není Kick Ass, ale nabízí rozhodně humor komiksu vlastní (je zábavnější než všiechny X-men filmy a Avengers dohromady). Pokud stojíte o akčňák, který se nebere příliš vážně, je tento film správnou volbou.
Playgirls II (1995)
Toto není film, pročež žádám o jeho bezodkladný výmaz z filmové databáze. Děkuji
Playgirls (1995)
Toto není film, pročež žádám o jeho bezodkladný výmaz z filmové databáze. Děkuji