Recenze (319)
Na pokraji šílenství (2017)
Lepší zítřek už má asijská produkce dávno za sebou a teď jen jako Divá bestie produkuje sračky, které jsou stejně drsné jako růžový pesar. Teploušská akce bez fuseklí tvrdí muziku sekáčkama. To prostě nemůže vyjít!
Vražda v Orient expresu (2017)
Tak to snad raději žužu Sušeta, než tuto kýčovitou bestialitu plochého formátu.
Marshall (2017)
Tak jedem, přidáme trochu pod kotel! Ať se čmoudí za kočárem.
Tančím, abych žil (2006)
Pojďme ty držky hnusné převychovat. A nezapomeňte se několikrát omluvit za svou nechutnou bílou barvu, vy otrokáři!
Zmenšování (2017)
Kurevsky nedoceněný film.
1890 (2017) (seriál)
Tak výprava docela dobrý. Ale podle kástingu a dialogů, ehm, neměl to být nějakej, jakože historickej pórek?
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Nejde tak ani o ubohost filmovou, jako spíš o ubohost politickou. Vesmírný program a žádní Rusové?! Zato Norsko tam má svoje zasloužené místo. Tý jo NASA, ESA a pár dalších pablbů z nějakých čmoudských prdelí nás prostě zachrání, a basta.
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
Zkurvený severský sojuz bude s láskou vzpomínat, jak jim tam dělali balkánští kluci starosti s fetem. Ti jižnější nově příchozí, to už bude jiné presso.
Popelka (2015)
Kdo teda byla/byl ta Popelka? Ta holka, nebo ten negr? Bezzubá femi-libtardská srágora. Příště bude Popelku hrát lesbický trpaslík, černý pochopitelně. Svině zajebaný, dokurví všechno.
Stopy spravedlnosti (2017)
Džekymu dlužím nějaký pěkný hodnocení, protože ty sračky z posledních let, to byl děs. Avšak: Kdo to doprdele platil? Hajzlové z Bruselu, nebo snad sám pan starosta, aby tak nějak odklonil pozornost od těch svejch? No, jinak ten famózní song se jmenuje 普通人 (tedy, Obyčejní lidé), a ne nějakej "Common man", jak tu někdo debilně uvedl! Neumíš čínsky, tak neopisuj od blbců. Taky nevím, proč to ve filmu zpívá tak nějak sám, bez Liu Tao?! Bez ní to není tak skvělý.