Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Co říci, nadčasové dílo. Viděno asi 100x v češtině, ale v originále je to ještě lepší. Vřele doporučuji! Hodnocení 100%
Bratrstvo neohrožených (2001)
Star Trek: Enterprise (2001)
První řada OK, druhá řada super, třetí řada nejlepší série ze všech Star treků vůbec ... 4 řada OK ale narychlo ukončená, což je jedno z nejhloupějších rozhodnutí v historii seriálů. Věčná škoda. Hodnocení: 90%
Star Trek: Hluboký vesmír devět (1993)
První série nebyly nic moc, horší než TG, ale od 4té série je to pecka! :) konečně jsem si sehnal originální znění. Vřele doporučuji. Hodnocení: 85%
Futurama (1999)
FUTURAMA je mnohem lepší než Simpsonovi, škoda že není tak úspěšná. Pro mě nejlepší a nejoblíbenější animovaný seriál vůbec. Absolutní komedie. Hodnocení: 95%
Simpsonovi (1989)
Sběratelé kostí (2005)
Andromeda (2000)
Super seriál, až na poslední sérii, která je prostě divná :(. Spousta lidí tento seriál odsuzuje a nevím proč. Je to výborná nápaditá sci-fi. Hodnocení: 80% )škoda té nepříliš povedené poslední série a závěru samotného)
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Absolutní klasika :) doufejme, že nikdy nevznikne remake!
Doktorka z Dixie (2011)
Takhle se dělá příjemný, oddychový seriál! Ačkoliv je možná konec, že skončil, je to lepší než by to natahovali a tím ho zkazili jako mnoho jiných. Takže za mě celkově super! je to vtipné, je to pěkné, a příjemně přitažené za vlasy (schválně) s vynikající herečkou v hlavní roli, která jí dokonale padne. Prostě 95%, tohle se nedalo udělat lépe.