Recenze (1 984)
Oheň v oblacích (1993)
Od malička doufám, že nás chodí navštěvovat, ale na místě hlavního hrdiny bych být nechtěl. 70%
Saw 5 (2008)
55%
Balls Out: Garyho výzva (2009)
50%
Velcí bratři (2008)
63%
Pink Floyd: The Wall (1982)
Doufám, že budu mít někdy možnost vidět tohle v kině. 90%
Tři mušketýři (1973)
65%
Jezinky a bezinky (1944)
Ačkoli přehrávající, tak stále výborný Grant - tady to přehrávání bylo na místě. Jde hodně poznat, že předlohou je divadelní hra. Tohle dílo řadí pana Capru mezi mé oblíbence. 85%
Pirát silnic (2007)
30%
Rec 2 (2009)
Připadalo mi, že už první díl si nalajnovali, aby mohli natočit tohle pokračování. Změnil se trochu žánr, ale vše tu naprosto dokonale zapadá a co se konce týče, chtělo by to megarozpočtovou trojku :D 90%
Atentát na střední (2008)
70%