Recenze (540)
Hoffman (1970)
Je to pěkny ale film tipu mystnost a dva lidi by člověka měl dostat víc. Herci skvělí ale zbytek neeni tak napaditej jak by mohl. rozhodně to není ztrata času.
Štvanci (1979)
A to při natáčení každéé věděl, že točí podprůměrnéé film. Nakonec celkem dobry, ne?
Wild Wild West (1999)
Vim vo co se snaží tento kousek ale nedaří se mu to-škoda.
Wolverine (2013)
Možná jedinej kdo se snažil byl Logan ale i tomu by člověk odpustil hodně.
Příběh kmotra (2013)
Dobová atmosféra nulová, což mě mrzí. Vetchej opět bezkonkurenční, což mě těší. Snahah o světovost průměrná, což jsem čekal. Každopádně jsem se bavil.
Amistad (1997)
VELICE, VELICE ZAJÍMAVÉ A VŮBEC NE NUDNÉ.
Včera, dnes a zítra (1963)
Sophia Loren-PŘENÁDHERNÁ. Marcello Mastroianni-PŘEZÁBAVNEJ
Kohout na víně (2011)
Ja nevim, na jednu stranu je to těžce předvidatelny, bylo to tu už mockrat. Nadruhou stranu mi u toho bylo tak pohodově a nic mě na filmu neštvalo, že davam zřejmě víc než bych měl. Nejsu na hošany ale na Tila Schweigera se mi kouká dobře at jako na herce tak i na režizera.
Naboso (2005)
Pěknej film kterym jsem se nechal unyst. Vše je jasny od začátku ale tak hezky podany, že to neva.
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Rozhodně zajimavy téma ale nezajímavě natočeny. Celý mi to přišlo dělany na koleně.