Recenze (45)
Pozemšťan (2007)
Neskutečné, jak film, jenž se odehrává v jedné místnosti dokáže zaujmout. Skvělý scénář a geniálně propracovaný dialog.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První série byla skvělá plná originálních nápadů a vtipů té dávám 95%. 2 série po odchodu Roberta Sheehana poněkud slábne takže 75% a třetí už spadá do průměru komediálních seriálů 60%
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Moje milá mě bohužel přesvědčila, abych to sní v kině absolvoval, kdyby to hodnotila ona, tak by dala asi 5* za srdce rvoucí romantiku, já sem to viděl, jenom jako prázdnou fantasy telenovelu postrádající ducha, proto 30%.
Kdo hulí, ten umí (2001)
Není vůbec trapná, ba naopak asi nejlepší komedii tohoto typu.
Ničivé tornádo (2012) (TV film)
Věděl jsem, že budu litovat. Puberťačka, vidlák, vnadná blogerka, trpaslík a tři muži v černém zachraňují svět a jak by se jim to mohlo nepovést že? PS: za plakát k filmu, který sním nemá nic společného bych zavíral.
Falling Skies (2011) (seriál)
Emzáky miluju, ale tento seriál mě vůbec nechytl, chtělo by to víc globálnější řešení nastálé situace.
Patrola (2012)
Svěží policajtský film s výborným emotivním závěrem. 90%
Dexter (2006) (seriál)
Jeden z mála seriálů u kterého mě nenudil ani jeden díl a byl jsem schopný sfouknou sérii jedním vrzem :) Pro mě jasná seriálová jednička. Jenom škoda, že v 7 sérii začíná mít Debra moralistické řeči a nenechá ho v klidu "pracovat".
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Asi chápu, že autoři filmu nechtěli vypadnout ze hry, ale už první film byl natočený blbě.Neočekával jsem tudíž nějakou změnu a nemýlil jsem se, 90% časové linie hry je jiný a kromě atmosféry hry tam není prakticky nic.Kdybych to měl hodnotit jako předělávku hry tak jdu s hodnocením ještě o třetinu níž.
Toxický mstitel 4: Masakr ve městě (2000)
Nevím v jaké dimenzi byli autoři filmu, když ho natáčeli. Každopádně tento film by si zasloužil vlastní žánrovou skupinu: absurdní absurdida :D. Kdo si myslí, že ho ve filmech nic nepřekvapí, tak nechť shlédne tento snímek. Je to taková kravina až je to dobré :D