Recenze (186)
Miranda (2009) (seriál)
Tomuhle střevu prostě musím fandit.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
V době svého vzniku docela bomba - dnes už spíš nostalgie a shovívavý úsměv (tohle se nám fakt líbilo?). Na reprízy se proto raději nedívám, abych si uchovala příjemnou vzpomínku na sdílená dobrodružství SG-1.
Tři mušketýři (2014) (seriál)
Pokud nebazírujete na dodržení literární předlohy, tak je to docela slušná zábava. Hlavně "moderní slovník" zasazený do 17. století je fakt vtipný..... :-)
Dítě číslo 44 (2015)
Knihu jsem četla před dvěma lety a na filmové zpracování jsem byla hodně zvědavá a ...... byla jsem spokojená. Ponurost, všudypřítomný strach a beznadějnost té doby na mě působila od začátku až do konce filmu.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Ačkoliv tento žánr není můj šálek čaje, byla jsem příjemně překvapená skvělým zpracováním. Celé dvě hodiny jsem byla napjatá jako struna a rozhodně jsem se nenudila.
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Zkrátka Ridley Scott - co dodat.......
Madagaskar 3 (2012)
Největší bomba byl ruský přízvuk cirkusového tygra.
Odstřelovač (2007)
Díky tomuhle filmu jsem objevila úžasné romány Stephena Huntera. A Mark Wahlberg je (nejen) tady k sežrání.
Památkáři (2014)
Film z války, kde se (skoro) neválčí, a když, tak na trochu jiné frontě. Místy vtipný, většinou ale dojemně smutný či smutně dojemný. Mě osobně tenhle příběh pohladil po duši a dvě hodinky strávené v kině mi utekly jako voda.
Tři mušketýři: Pomsta Milady de Winter (1961)
Podle mého názoru nejlépe zfilmovaná verze, sice taky není úplně přesně podle knižní předlohy, ale mušketýři nejvíce odpovídají mým představám, jaké jsem o nich při čtení románu měla a nechybí ani notná dívka romantiky a humoru. A i když si nepotrpím u mužů na kníry, tak tento d´Artangnan ani ostatní mušketýři by bez knírku nebyl úplní.